Μέλη της Μπαρτσελόνα θα κάνουν μήνυση για τη συμφωνία με τη Socios

Τρίτη, 13 Σεπτεμβρίου 2022 13:14
UPD:13:27
REUTERS/NACHO DOCE
A- A A+

Για δεύτερη συνεχή καλοκαιρινή μεταγραφική αγορά η Μπαρτσελόνα δεν είχε εύκολο δρόμο προκειμένου να πραγματοποιήσει τις νέες αγορές της.

Ο λόγος είναι η καταστροφική οικονομική κατάσταση αλλά και οι κανόνες που επέβαλε η ισπανική Λίγκα, η οποία προβλέπει μισθολογικό όριο, όριο δαπανών κ.α.. που δεν μπορούν να υπερβούν οι σύλλογοι και σχετίζεται με τον τζίρο τους.

Ο καταλανικός σύλλογος είναι δεύτερος, πίσω μόνο από τη Ρεάλ Μαδρίτης, στην κατάταξη του ανώτατου μισθλογικού ορίου για τη σεζόν 2022/23. Οι «Μπλουαγκράνα» έχουν περάσει από το όριο των -144 εκατομμυρίων στη μεταγραφική αγορά του περασμένου χειμώνα, στα 656 εκατομμύρια.

Η εταιρεία έχει αναπροσαρμόσει το όριο μισθών της μετά από ένα καλοκαίρι που χαρακτηρίστηκε από την ενεργοποίηση διαφόρων οικονομικών μοχλών.

Ο σύλλογος αναγκάστηκε να πουλήσει το 25% των τηλεοπτικών δικαιωμάτων για τα επόμενα 25 χρόνια στο fund Sixth Street και ταυτόχρονα πούλησε διπλό μερίδιο 24,9% στα Barça Studios -τον τομέα που ασχολείται με το NFT, το Token και το μεταδιάστημα- σε Socios και Orpheus Media, εταιρεία του συνιδρυτή της Mediapro.

Όσον αφορά την πώληση των Barça Studios, μια ομάδα μελών είναι έτοιμη να μηνύσει τον σύλλογο, καθώς αυτή η πώληση πραγματοποιήθηκε χωρίς την ψήφο ή την έγκριση των αντιπροσώπων.

Την ημέρα της Συνέλευσης, 23 Οκτωβρίου 2021 ο αντιπρόεδρος του τμήματος μάρκετινγκ, Χούλι Γκούγιου, εξήγησε τους τρεις μοχλούς μέσω των οποίων θα μπορούσε να πωληθεί έως και 49%: BarçaTV, κοινωνικά δίκτυα και BarçaTV+.

Οι πιθανοί ενάγοντες θεωρούν ότι η πώληση υπερέβαινε κατά πολύ την οπτικοακουστική δραστηριότητα για την οποία το συμβούλιο είχε άδεια. Ο Λαπόρτα, την ημέρα της συμφωνίας με το Socios.com, μίλησε για «μεταδιάστημα και NFT», αλλά τέτοια προϊόντα δεν μπορούσαν να πωληθούν χωρίς άδεια.

naftemporiki.gr

Προτεινόμενα για εσάς



Αθλητικές Μεταδόσεις