Σχεδόν ο ένας στους τρεις στη Βρετανία διαλέγει πλέον ποτό χωρίς αλκοόλ, σύμφωνα με νέα έρευνα. Ο μέσος πότης στο Ηνωμένο Βασίλειο συχνά μετριάζει τα αλκοολούχα και τα μη αλκοολούχα ποτά, σύμφωνα με τη νέα έκθεση του κλάδου, η οποία έλαβε δεδομένα από ένα δείγμα 500 ενηλίκων στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Η επιθυμία των ανθρώπων να μειώσουν το αλκοόλ αυξάνεται επίσης, με περισσότερους από τους μισούς (55%) να ανταποκρίνονται θετικά σε αυτήν την πρόταση, έναντι 32% το 2021 και 40% των ενηλίκων το προηγούμενο έτος. Η επιθυμία για μέτρια κατανάλωση αλκοόλ αυξάνεται έως και 65% στους πότες της Gen-Z μεταξύ 18 και 24 ετών.
Οι επισκέψεις σε παμπ όπου οι θαμώνες δεν διάλεγαν ποτά με αλκοόλ περιλάμβαναν περιστάσεις όπως οικογενειακά γεύματα με μικρά παιδιά, το μεσημεριανό γεύμα και τις συναντήσεις εργασίας.
Τα σούπερ μάρκετ παραμένουν η μεγαλύτερη αγορά για περισσότερες επιλογές χωρίς αλκοόλ από τους καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά ο Luke Boase, ιδρυτής της Lucky Saint, επεσήμανε την ευκαιρία για τις επιχειρήσεις να κεφαλαιοποιήσουν την αυξανόμενη τάση. «Βρισκόμαστε στην αρχή μιας αλλαγής στη στάση μας απέναντι στο ποτό στο Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς βλέπουμε έναν αυξανόμενο αριθμό καταναλωτών που προτιμούν να μετριάζουν την κατανάλωση».
Η έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι το ένα τέταρτο των καταναλωτών θα ζητούσε νερό σε μια παμπ ή μπαρ όταν δεν σκοπεύει να καταναλώσει αλκοόλ. Αυτό προσθέτει έως και 800 εκατομμύρια λίρες σε χαμένα ετήσια έσοδα για τους χώρους.
«Πρέπει να επανεξετάσουμε αυτό που καταλαβαίνουμε ως «μη πότης» στο Ηνωμένο Βασίλειο. Όσοι κινούνται γρήγορα για να αξιοποιήσουν αυτήν την αγορά στο Ηνωμένο Βασίλειο θα δουν τεράστιες ανταμοιβές τα επόμενα χρόνια», δήλωσε ο Boase στο Drinks Business.
naftemporiki.gr