Αντιπαράθεση σημειώθηκε σήμερα μεταξύ κυβέρνησης και ΠΑΣΟΚ για την Ολυμπιακή, με το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης να κάνει λόγο για απαξίωση και εκποίηση της εταιρείας και τον υπουργό Μεταφορών να του καταλογίζει αντιφατική πολιτική.
Πιο αναλυτικά ο κ. Κωστής Χατζηδάκης ανέφερε πως το ΠΑΣΟΚ ανέδειξε τις αντιφάσεις της πολιτικής του για την Ολυμπιακή, καθώς θεωρεί ότι η Ολυμπιακή έχει, αλλά και δεν έχει ελλείμματα, ότι η εταιρεία συμβάλλει και δεν συμβάλλει στον τουρισμό και πως το κράτος μπορεί, αλλά και δεν μπορεί να κάνει παραπέρα επενδύσεις στην Ολυμπιακή.
Προσθέτει μάλιστα ότι μέσα από την κριτική του, αναδεικνύεται τελικά η ορθότητα της λύσης της κυβέρνησης.
Νωρίτερα, οι υπεύθυνοι του ΠΑΣΟΚ στον τομέα των Μεταφορών υποστήριξαν πως η κυβέρνηση από την επομένη των εκλογών της 7ης Μαρτίου του 2004, με μεθοδευμένο τρόπο προχώρησε στην απαξίωση της εταιρείας με τελικό στόχο τη συρρίκνωση και τη διάλυσή της. Ανέφεραν ακόμη πως η ΝΔ ακύρωσε τη δρομολογημένη συμφωνία του 2003 με την Ευρωπαϊκή Ένωση όταν παρουσίασε στις Βρυξέλλες τις Ολυμπιακές Αερογραμμές ως συνέχεια της Ολυμπιακής Αεροπορίας με αποτέλεσμα να φορτώσουν με χρέη μια εταιρεία χωρίς ελλείμματα στην οποία διασφαλιζόταν το σύνολο του πτητικού έργου.
Σύμφωνα με τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, το κυβερνητικό νομοσχέδιο οριστικοποιεί την εκποίηση της εταιρείας και νομιμοποιεί την απόλυση των εργαζομένων με προνομιακή επιμέρους μεταχείριση ορισμένων κατηγοριών.
Υποστήριξαν επίσης πως το συνολικό κόστος της εκποίησης, όπως ανέφεραν, κατά την κυβέρνηση θα φτάσει το 1,3 δισ. ευρώ, ενώ στην πραγματικότητα θα ξεπεράσει το 1,8 δισ, ευρώ, και πρόσθεσαν πως με τέτοιου ύψους δαπάνη θα μπορούσαν όχι μόνο να σωθούν οι Ολυμπιακές Αερογραμμές, αλλά να μετατραπούν σε μια σύγχρονη και ανταγωνιστική εταιρεία με μεγάλες προοπτικές.