Ονομαστική ψηφοφορία στο ν/σ για Ο.Α. ζήτησε το ΠΑΣΟΚ

Παρασκευή, 31 Οκτωβρίου 2008 09:21
A- A A+

Αίτημα για διεξαγωγή ονομαστικής ψηφοφορίας, επί της αρχής του νομοσχεδίου για τους εργαζομένους στην Ολυμπιακή, κατέθεσε χθες το ΠΑΣΟΚ. Η ψηφοφορία πρόκειται να διεξαχθεί την επόμενη Τρίτη.

Κατά τη χθεσινή συνεδρίαση http://www.naftemporiki.gr/news/static/08/10/31/1584308.htm η αντιπολίτευση κατηγόρησε τον υπουργό Μεταφορών Κ. Χατζηδάκη πως αποφεύγει να απαντήσει στα ερωτήματα που έχουν να κάνουν με την κάλυψη των άγονων γραμμών, την εξασφάλιση των εργαζομένων σε περίπτωση που ο διαγωνισμός δεν προχωρήσει, ή ο νέος ιδιοκτήτης αποφασίσει να κλείσει την επιχείρηση στο μέλλον.

Ο υπουργός Μεταφορών, καθώς και οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας που έλαβαν το λόγο, προέβαλαν ως αδήριτη ανάγκη την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας μπροστά στη διόγκωση των ελλειμμάτων της, επικαλούμενοι και σχετικές παλαιότερες τοποθετήσεις των στελεχών του ΠΑΣΟΚ.

«Δεν έχετε δώσει απάντηση για την απαξίωση της εταιρείας στην οποία προβήκατε. Ποιο το μέλλον της Ολυμπιακής αν δεν επιτύχει ο διαγωνισμός; Ποιος αποφάσισε τη συρρίκνωση του πτητικού έργου της εταιρείας κατά 35%», ρώτησε ο Χρήστος Παπουτσής (ΠΑΣΟΚ).

«Μέχρι πόσο μπορεί να μειωθεί το πτητικό έργο της Ολυμπιακής;» ρώτησε ο Π. Λαφαζάνης και πρόσθεσε: «Κρατάτε το 15% του προσωπικού της τεχνικής της βάσης - αυτό σημαίνει ότι διαλύεται η τεχνική βάση και η τεχνογνωσία της. Υπάρχει καμία δέσμευση για τα δρομολόγια; Καμία δέσμευση ότι μπορεί να παρεμβαίνει στις άγονες γραμμές; Ουδεμία».

«Αφού είναι οικονομικά τα προβλήματα, γιατί στραγγαλίζεται η τεχνική βάση της Ολυμπιακής; Γιατί δίνονται χρήματα για διαφημιστικές καταχωρήσεις που απαξιώνουν την εταιρεία; Γιατί δεν δίνονται τα χρήματα που χρωστά το κράτος;» ρώτησε ο Γ. Μαυρίκος (ΚΚΕ).

Επικαλούμενος έρευνα της Ένωσης Τεχνικών (ΕΠΤΑΟΑ), ο εκπρόσωπος του ΛΑ.Ο.Σ, Α. Ροντούλης υποστήριξε πως «η εταιρεία δεν είναι, ούτε ελλειμματική, ούτε προβληματική, αλλά κερδοφόρα». «Τα λογιστικά ελλείμματα λέτε πως είναι 2,5 δισ. ευρώ, αλλά το Δημόσιο από το 1995 μέχρι σήμερα, χρωστά στην εταιρεία 10 δισ.», σημείωσε.

Απαντώντας, ο υπουργός Μεταφορών, τόνισε ότι τα ερωτήματα της αντιπολίτευσης έχουν απαντηθεί στο σύνολό τους, ενώ όπως υποστήριξε, και η χρεοκοπία της εταιρείας έχει τεκμηριωθεί από αναλογιστικές μελέτες που έχει ήδη ανακοινώσει και καταθέσει στα Πρακτικά της Βουλής.

Αντίστοιχα, ο εισηγητής της Ν.Δ., Λευτέρης Αυγενάκης, υπογράμμισε πως η αντιπολίτευση δεν έχει παρουσιάσει «καμία συγκεκριμένη υλοποιήσιμη αντιπρόταση σ’ αυτήν που ήδη δρομολογεί η κυβέρνηση» και υπενθύμισε παλαιότερη ομιλία του Χρήστου Βερελή, στην οποία ο τότε υπουργός Μεταφορών του ΠΑΣΟΚ, ανέφερε πως «βρισκόμαστε σε πλήρη αδυναμία να δώσουμε χρήματα για κρατική ενίσχυση της εταιρείας».

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή