Οι πωλήσεις της μάρκας κρασιού της ποπ σταρ Kylie Minogue αυξάνονται, ακόμη και μετά την αξιοσημείωτη πρώιμη επιτυχία της επωνυμίας της, η οποία πούλησε ένα εκατομμύριο μπουκάλια σε διπλάσιο χρόνο και έγινε μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες κρασιού στη Βρετανία.
Σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen που επικαλείται το The Grocer, η μάρκα αξίζει τώρα 18,9 εκατ. λίρες, με όγκους να αυξάνονται εκπληκτικά κατά 314,9%.
Πέρυσι, το ροζέ Prosecco της Minogue έγινε το νούμερο ένα εμπορικό σήμα της Βρετανίας μετά από μόλις 10 μήνες στα ράφια των καταστημάτων.
Σχολιάζοντας το γεγονός ότι έγινε επωνυμία που πωλεί εκατομμύρια μπουκάλια, η Kylie Minogue είπε:
«Είμαι απίστευτα ευγνώμων και ενθουσιασμένη από την παγκόσμια ανταπόκριση στα κρασιά Kylie Minogue. Το να πουληθούν πάνω από ένα εκατομμύριο μπουκάλια σε λιγότερο από ένα χρόνο ήταν απίστευτο, και τα εύσημα ανήκουν στους καταπληκτικούς παραγωγούς και οινοποιούς που η μάρκα είχε την τύχη να συνεργαστεί μαζί της».
Η Benchmark Drinks με έδρα το Λονδίνο, διανομέας και brand developer συνεργάζεται με την Kylie Minogue για τα κρασιά και θα ελπίζει να επαναλάβει την επιτυχία της μέσω της συνεργασίας της με τον τραγουδιστή των Take That, Gary Barlow.
naftemporiki.gr