Ένα νέο παιχνίδι λέξεων, που έχει αποδειχθεί άκρως δημοφιλές και «εθιστικό» στις ΗΠΑ και άλλες χώρες, αγόρασαν οι New York Times. Πρόκειται για το Wordle, δημιουργός του οποίου είναι ο μηχανικός λογισμικού Josh Wardle. Παρουσιάστηκε τον περασμένο Οκτώβριο και έχει ήδη πολλά εκατομμύρια "οπαδούς".
Η επιτυχία του Wordle (το όνομα συνδυάζει τη λέξη word και το επίθετο του δημιουργού) αιφνιδίασε τον Josh Wardle, ο οποίος δήλωσε «εξαιρετικά χαρούμενος» για τη συμφωνία με τους New York Times. Όπως ανακοινώθηκε από την εκδότρια εταιρεία της ιστορικής εφημερίδας, σε πρώτη φάση το παιχνίδι θα παραμείνει δωρεάν για τους παίχτες, όπως και ήταν έως τώρα.
Το Wordle σε καλεί να βρεις μία λέξη πέντε γραμμάτων μαντεύοντας έως 6 φορές. Μία νέα λέξη εμφανίζεται κάθε μέρα και οι παίχτες μπορούν να δημοσιεύσουν στα social media το πόσο γρήγορα την βρήκαν- αλλά κατά τρόπο που δεν μαρτυρά την απάντηση στους υπόλοιπους, που ακόμη ψάχνουν.
Οι New York Times ανακοίνωσαν ότι το αντίτιμο που συμφώνησαν να πληρώσουν στον δημιουργό αντιστοιχεί σε «χαμηλό επταψήφιο αριθμό».
naftemporiki.gr