Ο Όμιλος WHIRLPOOL ανακοίνωσε το λανσάρισμα του Whirlpool Experience Tour, σε συνεργασία με την PEUGEOT. Η WHIRLPOOL και η PEUGEOT αποφάσισαν να προχωρήσουν αυτή τη συνεργασία για να δημιουργήσουν μία εξαιρετική εμπειρία. Εκμεταλλεύτηκαν, λοιπόν, την τεχνογνωσία του PEUGEOT Design Lab για να δημιουργήσουν ένα food truck, εμπνευσμένο από τον κόσμο των μπιστρό και της γαστρονομίας. Η ιδέα ξεκίνησε από το μοντέλο PEUGEOT EXPERT, το οποίο μετασχηματίστηκε καταλλήλως από την εταιρεία BCC. Πριν ξαναρχίσει την περιοδεία του τον Απρίλιο του 2022, το Whirlpool Experience Tour ολοκληρώνει μια επιτυχημένη πρώτη σεζόν το 2021, με 20 επισκέψεις πόλεων και πολλές παρουσιάσεις.
PEUGEOT DESIGN LAB & WHIRLPOOL EXPERIENCE TOUR
Οι σχεδιαστές του PEUGEOT Design Lab και της WHIRLPOOL έχουν τοποθετήσει την εμπειρία των πελατών στο επίκεντρο του ενδιαφέροντός τους, γεγονός το οποίο φαίνεται και σε αυτή την ξεχωριστή καντίνα. Ο σεφ βρίσκεται ίδιο ύψος με τους πωλητές για μια πιο φιλική προσέγγιση κατά τη διάρκεια των παρουσιάσεων. Στο πίσω μέρος της καντίνας υπάρχει ένα σύστημα πολυμέσων με προηγμένο σύστημα ήχου και μεγάλη οθόνη εμπνευσμένη από το "Le Bistrot du Lion" που μεταδίδει σεμινάρια και εξηγεί τα χαρακτηριστικά των φούρνων του food truck.
Το Whirlpool Experience Tour είναι αναπόσπαστο μέρος της επικοινωνιακής στρατηγικής της μάρκας. Αυτό το ξεχωριστό επικοινωνιακό εργαλείο προορίζεται για χρήση B2B και απευθύνεται στους πωλητές του δικτύου λιανικής της Whirlpool, σε ειδικούς στο χώρο της γαστρονομίας, καθώς και σε εμπόρους σε όλη τη Γαλλία, ενώ θα συμμετάσχει σε διεθνείς εμπορικές εκθέσεις.
Δεν είναι τυχαίο ότι ο όμιλος WHIRLPOOL ζήτησε από το στούντιο του PEUGEOT Design Lab να υλοποιήσει αυτή την ιδέα. Μετά από το Gillardeau food truck, το PEUGEOT Design Lab επιδεικνύει για άλλη μια φορά την καινοτομία και την τεχνογνωσία του ακόμη και για πελάτες που δεν ασχολούνται με το αυτοκίνητο.
Για τη WHIRLPOOL και την PEUGEOT το συναίσθημα και η τεχνολογία βρίσκονται στο επίκεντρο του σχεδιασμού των προϊόντων τους. Πρωταρχικό ρόλο έχουν η καλή απόδοση και η αποτελεσματικότητα, αλλά και η κοινωνική και περιβαλλοντική ευθύνη. Αυτή η συνεργασία είναι πλήρως εναρμονισμένη με τη νέα υπογραφή της Whirlpool «The sense of what is really important» που στοχεύει στην προώθηση της ευημερίας του ανθρώπου και του πλανήτη. Η Whirlpool σχεδιάζει να συνεχίσει τις περιοδείες της και στα ευρωπαϊκά της δίκτυα: Ιταλία, Πολωνία και Ηνωμένο Βασίλειο.