Το Netflix μειώνει στο ελάχιστο, και άρον άρον, τις τιμές συνδρομών στην Ινδία όπου έχει μείνει πίσω από τους φτηνότερους ανταγωνιστές υπηρεσιών streaming -την Amazon και την Disney.
Η Ινδία θεωρείται κρισιμότατη αγορά για την παγκόσμια ανάπτυξη του streaming ψυχαγωγίας και το στέλεχος της πλατφόρμας στη χώρα, Monika Shergill, ανακοίνωσε, μέσα στην εβδομάδα, μείωση 60% στη βασική συνδρομή, στα 199 ρούπια τον μήνα (2.30 ευρώ). Το Netflix κατέβασε τις τιμές και για το πακέτο θέασης μόνο από κινητά τηλέφωνα στα 1,72 ευρώ ενώ το πιο ακριβό πλάνο (με περισσότερους χρήστες και παράλληλες οθόνες) δεν ξεπερνά τα 7,52 ευρώ.
Εκπρόσωπος του Netflix δήλωσε πως η εταιρεία ρίχνει τις τιμές ώστε περισσότεροι καταναλωτές να είναι σε θέση να δουν το διαθέσιμο υλικό από τη χώρα. Αναλυτές που μίλησαν στην Wall Street Journal εξηγούν πως η κίνηση θα βοηθήσει το Netflix να γίνει πιο ανταγωνιστικό, καθώς για πολύ καιρό η πλατφόρμα ήταν πιο ακριβή από άλλες streaming πλατφόρμες. Παρά τις εκπτώσεις πάντως, το Netflix παραμένει ακριβότερο του Amazon Prime Video που κοστίζει 1,04 ευρώ και του Disney Hotstar που χρεώνει τον μήνα 0,49 ευρώ.
Για την ώρα, το Netflix έχει περίπου πέντε εκατομμύρια συνδρομητές στην Ινδία σύμφωνα με την συμβουλευτική εταιρεία Media Partners Asia, κοινώς πολύ λιγότερους από τα 19 εκατομμύρια συνδρομητών του Amazon Prime και τα 46 εκατομμύρια της Disney+ Hotstar. Εκτός από το ζήτημα της τιμής, το Netflix υστερεί έναντι των ανταγωνιστών του και σε εγχώριο περιεχόμενο που είναι πιο σχετικό ως προς την κουλτούρα της αχανούς Ινδίας. Προς το παρόν, οι χρήστες από τη χώρα έχουν πρόσβαση σε 70 ταινίες, ντοκιμαντέρ, σειρές και σταντ απ.
Παγκοσμίως, ωστόσο, το Netflix μετρά 219 εκατομμύρια συνδρομητών ενώ είναι πρώτο και σε αγορές τις Ασίας και του Ειρηνικού, όπως είναι η Νότια Κορέα και η Αυστραλία.