Vivendi: 1,2% η αύξηση των πωλήσεων το δ' τρίμηνο

Από τα παιχνίδια και τη συνδρομητική τηλεόραση
Τετάρτη, 31 Ιανουαρίου 2007 11:38
A- A A+

ΥΨΗΛΟΤΕΡΕΣ κατά 1,2% πωλήσεις εμφάνισε το τέταρτο τρίμηνο της χρήσης η Vivendi SA, ιδιοκτήτρια της μεγαλύτερης δισκογραφικής εταιρείας στον κόσμο, αποτέλεσμα των μεγαλύτερων εσόδων από τα σκέλη των βιντεοπαιχνιδιών και της συνδρομητικής τηλεόρασης, που εξισορρόπησαν τη μείωση των εσόδων στα σκέλη κινητής τηλεφωνίας και μουσικής.

Το τρίμηνο έως και τον Δεκέμβριο του 2006, οι πωλήσεις της εταιρείας που εδρεύει στο Παρίσι, αυξήθηκαν στα 5,55 δισ. ευρώ (7,2 δισ. δολ.) από 5,48 δισ. ευρώ, πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν από το Bulletin des Annonces Legales Obligatoires.

Το σκέλος παιχνιδιών της Vivendi, αύξησε τις πωλήσεις μετά τη διάθεση του on-line βιντεοπαιχνιδιού, World of Warcraft το 2004, ενώ η συνδρομητική τηλεόραση Canal Plus αύξησε τους συνδρομητές από τη στιγμή απόκτησης όλων των δικαιωμάτων μετάδοσης των γαλλικών ποδοσφαιρικών αγώνων το ίδιο έτος. Η Vivendi, θα ανακοίνωνε τις πωλήσεις της για το τέταρτο τρίμηνο, μετά το τέλος της σημερινής συνεδρίασης στο Χρηματιστήριο.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις 13 οικονομικών αναλυτών που ρωτήθηκαν από το Bloomberg, το τέταρτο τρίμηνο οι πωλήσεις της εταιρείας θα αυξάνοντο στα 5,6 δισ. ευρώ.

Προτεινόμενα για εσάς