Μπορεί ο νέος εικονικός κόσμος που θέλει να διαδεχθεί τον κυβερνοχώρο, το metaverse, να μπήκε πολύ πρόσφατα στην ζωή της βιομηχανίας της τεχνολογίας εξαιτίας κυρίως της ένθερμης υποστήριξης του Μαρκ Ζάκερμπεργκ συνιδρυτή του Facebook αλλά όπως φαίνεται αποκτά γρήγορα δυναμική. Πριν από λίγες μέρες έγινε γνωστό ότι εμπορικοί κολοσσοί όπως η Nike έχουν αρχίσει να δημιουργούν τα εικονικά τους καταστήματα στο περιβάλλον του metaverse ώστε να είναι έτοιμοι να έχουν παρουσία σε αυτόν τον εικονικό κόσμο όταν αυτός αρχίσει να υποδέχεται όσους αποφασίσουν να τον χρησιμοποιούν.
Όπως έγινε γνωστό πραγματοποιήθηκε και η μεγαλύτερη μέχρι στιγμής απόκτηση ακινήτου στο metaverse. Η Καναδέζικη εταιρεία Tokens.com που δραστηριοποιείται στον τομέα της αποκαλούμενη αποκεντρωμένης οικονομίας (De-Fi) πλήρωσε 2,5 εκατ. δολάρια για να αποκτήσει ένα εικονικό ακίνητο στο metaverse. Η εξαγορά έγινε από την εταιρεία Decentraland η οποία βασιζόμενη στην τεχνολογία κρυπτονομισμάτων (blockchain) δημιουργεί χώρους και υπηρεσίες μέσα στο metaverse. H Decentraland έχει δημιουργήσει την Fashion Street, μια περιοχή αφιερωμένη στον χώρο της μόδας. Η Tokens.com απέκτησε ένα ακίνητο με εμβαδόν 600 περίπου τετρ. μέτρων στη Fashion Street. Στο κτίριο αυτό θα πραγματοποιούνται επιδείξεις μόδας αλλά και πωλήσεις προϊόντων των εταιρειών της βιομηχανίας της μόδας.
Το Facebook έχει ανακοινώσει ότι σε πρώτη φάση θα ξοδέψει 50 εκατ. δολάρια για να δημιουργήσει διαφόρων ειδών χώρους (επαγγελματικούς, ψυχαγωγίας, επικοινωνίας κ.α.) στο metaverse. Όπως φαίνεται η τάση προς το παρόν είναι να μην δημιουργηθεί ένας ενιαίος χώρος metaverse μέσα στον οποίο θα δραστηριοποιούνται όλοι όσοι ενδιαφέρονται αλλά κάθε εταιρεία, τουλάχιστον οι μεγάλες όπως η Metα, Θα δημιουργούν τις δικές τους εκδοχές του metaverse και μένει να δούμε αν και πώς όλοι αυτοί οι κόσμοι θα συνδέονται μεταξύ τους.