Τάξη στην «αταξία» που επικρατεί σήμερα στον τομέα της Οδικής Βοήθειας των Οχημάτων, φιλοδοξεί να βάλει το σχέδιο νόμου του υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών, το οποίο παρουσίασε σήμερα ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Λιάπης.
Βασική καινοτομία των προτεινόμενων κανονιστικών ρυθμίσεων αποτελεί η παροχή της δυνατότητας και στις μη ασφαλιστικές επιχειρήσεις να προσφέρουν οδική βοήθεια οχημάτων.
Η εταιρεία Οδικής Βοήθειας θα πρέπει υποχρεωτικά να έχει κάλυψη όλης της επικράτειας, επί 24ώρου βάσεως.
Θα ακολουθήσει διάλογος με τις ενδιαφερόμενες εταιρείες και τους φορείς, ενώ από την ψήφιση του νόμου οι εταιρείες θα έχουν ένα χρονικό διάστημα έξι μηνών για να προσαρμοστούν.
Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με το αίτημα του δημάρχου Αθηναίων Νικήτα Κακλαμάνη για μεταμεσονύχτιες συγκοινωνίες, ο κ. Λιάπης εμφανίστηκε μάλλον αρνητικός και υπενθύμισε ότι υπάρχουν ήδη δέκα γραμμές της ΕΘΕΛ, που λειτουργούν όλο το 24ωρο και καλύπτουν σχεδόν όλες τις διαδρομές του μετρό και του ΗΣΑΠ.
Για το θέμα της Ολυμπιακής ανακοίνωσε ότι στο τέλος του μήνα θα έχει συνάντηση με τον αρμόδιο κοινοτικό επίτροπο κ. Μπαρό, αλλά δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες.
ΑΠΕ-ΜΠΕ