Περιφέρεια Αττικής: Σε λειτουργία πιλοτικά η υπηρεσία e-ραντεβού στη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας Κεντρικού Τομέα

Σταδιακά θα επεκταθεί στο σύνολο των υπηρεσιών της
Δευτέρα, 23 Αυγούστου 2021 12:20
UPD:12:24
A- A A+

Ξεκίνησε από την Περιφέρεια Αττικής η εφαρμογή της υπηρεσίας ηλεκτρονικού ραντεβού, με στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών της και την καλύτερη και αμεσότερη εξυπηρέτηση των πολιτών, αλλά και υπό τα νέα δεδομένα που έχει διαμορφώσει η υγειονομική κρίση.

Ειδικότερα, ενεργοποιήθηκε πιλοτικά για τις υπηρεσίες της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας Κεντρικού Τομέα, με σταδιακή επέκταση στο σύνολο των παρεχόμενων υπηρεσιών της Περιφέρειας Αττικής.

Οι πολίτες θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να δεσμεύσουν συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα για την εξυπηρέτησή τους: α) μέσω τηλεφώνου στην αρμόδια Διεύθυνση και β) μέσω Διαδικτύου.

Ο σχεδιασμός και η παρακολούθηση υλοποίησης του έργου έγινε από την Αυτοτελή Διεύθυνση Διαδικτυακής Ενημέρωσης και Ψηφιακής Εξυπηρέτησης, υπό τον συντονισμό της αντιπεριφερειάρχη Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Μαρίας Κουρή.

Για την υπηρεσία των ηλεκτρονικών ραντεβού οι πολίτες μπορούν να επισκέπτονται το www.patt.gov.gr/appointments και να εξυπηρετηθούν. Πιο συγκεκριμένα, μπορούν να αναζητήσουν την υπηρεσία για την οποία επιθυμούν να κλείσουν ραντεβού, να ενημερωθούν για τα απαραίτητα δικαιολογητικά που πρέπει να έχουν μαζί τους και να επιλέξουν την ημέρα και ώρα που τους εξυπηρετεί. Εναλλακτικά, μπορούν να καλέσουν στο τηλέφωνο της αρμόδιας Διεύθυνσης και να κλείσουν το ραντεβού τους.

Σε δήλωσή του, ο περιφερειάρχης Αττικής, Γιώργος Πατούλης, επισημαίνει σχετικά πως «η Περιφέρεια Αττικής περνάει σε μία νέα ψηφιακή εποχή. Στόχος μας είναι ο εκσυγχρονισμός της λειτουργίας μας και η αμεσότερη εξυπηρέτηση των πολιτών. Σ' αυτό το πλαίσιο, η Περιφέρεια Αττικής με συγκεκριμένες πρωτοβουλίες και δράσεις έχει κατορθώσει να αναδειχθεί σε έναν πρωτοπόρο Οργανισμό Τοπικής Αυτοδιοίκησης στο σκέλος της ενημέρωσης και εξυπηρέτησης πολιτών και επιχειρήσεων. Κυρίως μέσα από τη χρήση του Οδηγού του Πολίτη, μέσω του τηλεφωνικού της κέντρου (1539) και την αξιοποίηση των ψηφιακών αιτήσεων, έχουμε πετύχει να μειώσουμε τον αριθμό των πολιτών που επισκέπτονται τους χώρους της Περιφέρειας και ταυτόχρονα να αυξήσουμε την παραγωγικότητα των υπηρεσιών μας. Θα συνεχίζουμε με τους ίδιους ρυθμούς, με γνώμονα πάντα την αποτελεσματικότερη διευκόλυνση των πολιτών».

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή