Το διοικητικό συμβούλιο της La Liga επικύρωσε (ομόφωνα) τη στρατηγική συμφωνία που επιτεύχθηκε με το επενδυτικό ταμείο CVC για την προώθηση της παγκόσμιας ανάπτυξης της ισπανικής Λίγκας και των συλλόγων της, που θα εγγυηθεί 2,7 δισεκατομμύρια ευρώ στο ισπανικό πρωτάθλημα.
Αυτό κοινοποιήθηκε από την ίδια τη La Liga, με την ακόλουθη ανακοίνωση: «Το πρότζεκτ LaLiga Impulso αντιπροσωπεύει ένα φιλόδοξο επενδυτικό σχέδιο που θα παρέχει στη LaLiga και τους συλλόγους τους πόρους με στόχο τη συνέχιση του μετασχηματισμού προς μια παγκόσμια εταιρεία ψηφιακής ψυχαγωγίας, την ενίσχυση του ανταγωνισμού και τη μετατροπή της εμπειρίας των οπαδών.
Η LaLiga θα διατηρήσει ανέπαφους τους αθλητικούς αγώνες της και την οργάνωση και διαχείριση της εμπορίας οπτικοακουστικών δικαιωμάτων».
Στη συνάντηση συμμετείχαν οι εκπρόσωποι των Ατλέτικο Μαδρίτης, Βιγιαρεάλ, Λεβάντε, Σοσιεδάδ, Σεβίλη, Μπέτις και Οσασούνα, ως εκπρόσωποι της LaLiga Santander, ενώ παρούσα ήταν και η LaLiga SmartBank (η ισπανική Β΄ Εθνική). Αντίθετα δεν παρέστησαν, αν και αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μερίδιο οπαδών και πολιτικού βάρους στην Ισπανία, ούτε η Μπαρτσελόνα ούτε η Ρεάλ Μαδρίτης.
Σε κάθε περίπτωση, η έγκριση θα πρέπει να έχει τη σύμφωνη γνώμη της συνέλευση των συλλόγων, κατά πλειοψηφία.
Η συμφωνία θα οδηγήσει τους συλλόγους να επενδύσουν έως και 70% του ποσού για έργα που σχετίζονται με υποδομές, διεθνή ανάπτυξη, ανάπτυξη brand και προϊόντων, στρατηγική επικοινωνίας, σχέδιο καινοτομίας και τεχνολογίας και σχέδιο ανάπτυξης περιεχομένου σε πλατφόρμες ψηφιακών και κοινωνικών δικτύων, με έως και 15% διαθέσιμο για μεταγραφές παικτών κι άλλο ένα 15% για το οικονομικό χρέος.
Ο πρόεδρος της ισπανικής Λίγκας, Χαβιέ Τέμπας, δήλωσε:
«Αυτή η στρατηγική συμφωνία με την CVC θα φέρει επανάσταση στο μοντέλο διαχείρισης των ποδοσφαιρικών συλλόγων και θα κάνει τον ανταγωνισμό πολύ πιο ελκυστικό και συναρπαστικό.
Θα υπάρχουν καλύτερες εγκαταστάσεις, καλύτεροι παίκτες και καλύτερη εμπειρία οπαδών σε οτιδήποτε σχετίζεται με το σύλλογό σας. Και όλα αυτά υποστηρίζονται από ένα μοντέλο ανταγωνισμού που θα είναι πιο ψηφιακό, πιο επικεντρωμένο στην παραγωγή και ανάλυση δεδομένων και πιο διεθνές.
Βάζουμε τις βάσεις για να κάνουμε τη LaLiga τον πιο ελκυστικό ποδοσφαιρικό διαγωνισμό στον κόσμο και μια πρωτοφανή παγκόσμια εταιρεία ψηφιακής ψυχαγωγίας».