«Ροζ» προσφορές και πρόσφορα τονωτικά

Παρασκευή, 27 Απριλίου 2007 18:01

A- A A+

Η εντολή του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Γ. Σανιδά να ασκούνται διώξεις, ακόμη και να κατάσχονται, οι εφημερίδες που διαφημίζουν και κυκλοφορούν «ροζ» DVD αναμένεται ότι θα ξεμπλέξει τις σκελέες από τις γραβάτες. Αν και σε πρώτη φάση οι εφημερίδες με τη συγκεκριμένη πρακτική θα συμμορφωθούν, φαίνεται ότι τα επιτελεία τους αναζητούν νομικά «παράθυρα», καθώς χωρίς τα «Viagra κυκλοφορίας», οι επιδόσεις θα ακολουθήσουν τον αναπόφευκτο νόμο της βαρύτητας. Για να ξεπεράσουν το σκόπελο θεωρείται αμφίβολο το ενδεχόμενο μιας «επίθεσης ποιότητας περιεχομένου».

Στη Γερμανία, όταν οι εκδότες βρέθηκαν αντιμέτωποι με την «εξαφάνιση» των αναγνωστών, άρχισαν επιχείρηση σαγήνης του γυναικείου κοινού.

Οι γυναίκες στον Τύπο έχουν συνήθως δύο ρόλους. Στα περιοδικά που απευθύνονται σε άνδρες, γδύνονται. Στα περιοδικά που απευθύνονται σε γυναίκες, στολίζονται και φωτογραφίζονται. Και στις δύο περιπτώσεις, αυτό συμβάλλει στην αύξηση των πωλήσεων. Σπανίως όμως εμφανίζονται στον πολιτικό Τύπο, και ακόμη λιγότερο στον οικονομικό Τύπο. Για τις περισσότερες γερμανικές εφημερίδες, έγραφε το «Spiegel», οι γυναίκες είναι σαν την Αφρική. Ολοι ξέρουν ότι υπάρχουν, αλλά κανείς δεν τους δίνει σημασία.

Οποιος κατακτήσει τις γυναίκες θα κερδίσει τη μάχη; Η «Die Zeit» είδε τους αναγνώστες της να αυξάνονται το 2006 κατά 120.000 σε σχέση με το 2005, γεγονός που η διεύθυνση αποδίδει αποκλειστικά στις γυναίκες, και στα πρωτοσέλιδα που εγκαινίασε, όπως «Πώς οι γυναίκες ασκούν την εξουσία» ή «Χρειαζόμαστε ένα νέο φεμινισμό» ή «Τι είναι αρσενικό;» μετά της φωτογραφίας ενός γυμνού Αδωνι.

Κ.Τ.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή