Κολοσσό στο streaming δημιουργούν οι AT&T και Discovery

Τρίτη, 18 Μαΐου 2021 17:08
REUTERS/DADO RUVIC
A- A A+

H ΑΤ&Τ, ιδιοκτήτρια των HBO και Warner Bros, και το Discovery (HGTV, TLC) ανακοίνωσαν πως θα συνδυάσουν το περιεχόμενό τους για τη δημιουργία μιας standalone επιχείρησης- κολοσσού στον χώρο της ψυχαγωγίας και του streaming.

Ο διευθύνων σύμβουλος του Discovery, Ντέιβιντ Ζάσλαβ, προορίζεται να ηγηθεί της προτεινόμενης νέας εταιρείας, η οποία, σύμφωνα με το Reuters, θα αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα στούντιο του κόσμου, περιλαμβάνοντας τα franchises του Χάρι Πότερ και του Μπάτμαν, το CNN και τις εκπομπές μαγειρικής, φύσης και επιστήμης της Discovery.

Η κίνηση αυτή, που έγινε γνωστή τη Δευτέρα, σηματοδοτεί την κατάληξη των φιλόδοξων σχεδίων για τη δημιουργία μιας «υπερδύναμης» στις τηλεπικοινωνίες και στα media μέσω μιας σειράς συμφωνιών, που περιελάμβαναν την απόκτηση το 2018 της Time Warner, αξίας 108,7 δισ. δολαρίων, και της DirecTV το 2015, αξίας 68 δισ. δολαρίων.

Οι μετοχές του Discovery σημείωσαν άνοδο περίπου 16% στην αρχή, μα μετά έπεσαν 2% καθώς οι επενδυτές αντιλαμβάνονταν ότι η Discovery θα χρειαστεί χρόνο για «ανεβάσει ρυθμούς» στο streaming, όπως είπε ο Ριτς Γκρίνφιλντ, συνεργάτης στη LightShed Partners.

«Η εταιρεία αυτή θα χρειαστεί ένα χρόνο για να βρεθεί σε θέση να πάρει τον έλεγχο των assets. Η νέα εταιρεία θα είναι καλύτερα μετά τη συμφωνία, μα θα χρειαστεί χρόνος».

Η αξία της νέας, συνδυαστικής εταιρείας, υπολογίζεται πως θα υπερβαίνει τα 120 δισ. δολάρια. Το όνομά της αναμένεται να ανακοινωθεί την επόμενη εβδομάδα.

Συνδυαστικά, η εταιρεία θα δαπανήσει περίπου 20 δισ. σε περιεχόμενο, περισσότερα από τα 17 δισ. που θα δαπανήσει το Neflix φέτος, ενώ ο Ζάσλαβ είπε ότι αναμένεται οι επενδύσεις να αυξηθούν στο μέλλον.

Με ένα από τα μεγαλύτερα στούντιο του Χόλιγουντ και τα κανάλια της Discovery να περνούν στην ίδια «σκέπη», ένας νέος, μεγάλος παίκτης εισέρχεται σε μια ήδη ανταγωνιστική αγορά. Τα HBO και ΗΒΟ Max έχουν ήδη περίπου 64 εκατ. συνδρομητές ανά τον κόσμο, ωστόσο είναι ακόμα πίσω από το Netflix και το Disney+.

To Discovery, που έχει το Animal Planet και το Discovery Channel, φτάνει σε πάνω από 88 εκατομμύρια αμερικανικά νοικοκυριά, ενώ η υπηρεσία streaming του, Discovery+, έχει 15 εκατ. «Είναι μια κούρσα εξοπλισμών στο streaming και η ΑΤ&Τ κάνει μια επιθετική στρατηγική κίνηση για να ενισχύσει περαιτέρω το περιεχόμενό της στη μάχη κατά του Netflix, της Disney και της Amazon» είπε ο Νταν Ιβ της Wedbush Securities στο BBC.

Προτεινόμενα για εσάς