Μειωμένα κατά 17% ήταν, σε σχέση με το 1999, τα προ φόρων κέρδη του βρετανικού ομίλου ΜΜΕ Pearson το 2000, γεγονός το οποίο η διοίκηση του ομίλου απέδωσε στην αύξηση των δαπανών στον τομέα υπηρεσιών Διαδικτύου.
Συγκεκριμένα, τα προ φόρων κέρδη του ομίλου το 2000 ανήλθαν σε 333 εκατ. στερλίνες ή 31,9 πέννες ανά μετοχή από 402 εκατ. στερλίνες ή 43,3 πέννες ανά μετοχή το 1999. Ωστόσο, τα παραπάνω αποτελέσματα διαμορφώθηκαν εντός των προβλέψεων των αναλυτών οι οποίοι εκτιμούσαν ότι το εν λόγω διάστημα τα προ φόρων κέρδη του ομίλου θα κυμαίνονταν μεταξύ 310 εκατ. στερλινών και 320 εκατ. στερλινών.