Απάντηση στην αναφορά του Αλέξη Τσίπρα στη συνάντησή του με την ΟΛΜΕ ότι «τα σχολεία άνοιξαν όπως έκλεισαν» δίνει το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Υποστηρίζει πως ο πρόεδρος τυο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ «αγνοεί για άλλη μία φορά επιδεικτικά:
- εκατοντάδες χιλιάδες μαθητές, εκπαιδευτικούς, διοικητικούς και λοιπούς υπαλλήλους που έσπευσαν να υποβληθούν σε self-test, επιδεικνύοντας γρήγορα αντανακλαστικά, ατομική ευθύνη και συλλογική συναίσθηση.
- όσους εργάστηκαν, άοκνα και συντονισμένα, ώστε τα τεστ να παραδοθούν άμεσα και να είναι διαθέσιμα κατά προτεραιότητα για τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας που κλήθηκαν να επιστρέψουν σήμερα στις σχολικές τάξεις: υπαλλήλους των υπουργείων Παιδείας και Θρησκευμάτων, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Υγείας, φαρμακοποιούς και τα κανάλια προμήθειάς τους, εργαζόμενους στην τοπική αυτοδιοίκηση, μεταξύ άλλων.
- το παράδειγμα και άλλων χωρών, όπως η Αυστρία, που με τα self-tests μείωσε το ποσοστό των ασυμπτωματικών φορέων COVID-19 στα σχολεία πιο πολύ ακόμη και από το πρώτο κύμα της πανδημίας και παρά τη διάδοση του νέου στελέχους».
Κατά το ΥΠΑΙΘ, ο κ. Τσίπρας «προσπαθεί να καπηλευτεί το γεγονός ότι, ανάμεσα σε αυτά τα self-test που ταυτόχρονα παραγνωρίζει, βρέθηκαν περισσότερα από 600 δυνητικά θετικά δείγματα, αντί να εξάρει το γεγονός ότι με τον τρόπο αυτό αποφεύχθηκε η επιστροφή τους στο σχολείο, περιορίζοντας τη διασπορά του κορωνοϊού στην κοινότητα.
Την ίδια στιγμή προτάσσει το αίτημα για εμβολιασμό των εκπαιδευτικών, παραβλέποντας ότι οι εκπαιδευτικοί των σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης έχουν ήδη ενταχθεί στην εμβολιαστική περίοδο, ενώ έχουν ξεκινήσει και χιλιάδες εμβολιασμοί εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης.
Όσο για την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής, δεν εκπλήσσει η αναφορά του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ σε ένα "εκδικητικό για αυτούς και τις οικογένειές τους σύστημα". Είναι γνωστό, άλλωστε, ότι ο ΣΥΡΙΖΑ ανέκαθεν παραπλανούσε τους υποψηφίους, που επέτρεπε να εισαχθούν στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας με 1 και 2 ωθώντας τους σε έναν δρόμο ο οποίος δεν έχει προοπτική, κορόιδευε τους συμφοιτητές τους που πέτυχαν πολύ υψηλότερες επιδόσεις, αλλά και τον Έλληνα φορολογούμενο, γιατί πλήρωνε για φοιτητές που έχουν εισαχθεί με 1 και 2, αντί να δίνονται περισσότερα χρήματα για αυτούς που έχουν εισαχθεί πληρώντας ακαδημαϊκές προϋποθέσεις.
Ισοπεδωτική λογική εφάρμοσαν όταν ήταν στην κυβέρνηση, ισοπεδωτική λογική και ως αντιπολίτευση» καταλήγει το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.