Να μειώσει στο μισό τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου έως το 2030 για να φτάσει στις καθαρές μηδενικές εκπομπές έως το 2050 δεσμεύεται η Nestlé, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Για να επιταχύνει την πορεία της προς την επίτευξη αυτού του στόχου, η Nestlé θα επενδύσει συνολικά 3,2 δισεκατομμύρια ελβετικά φράγκα τα επόμενα πέντε χρόνια. Από αυτή την επένδυση, 1,2 δισεκατομμύρια ελβετικά φράγκα θα διατεθούν για την προώθηση της αναγεννητικής γεωργίας σε ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιασμού της εταιρείας. Μέσα από αυτήν την επένδυση θα μειώσει δραστικά τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου στη διαδρομή «από το αγρόκτημα στο τραπέζι», ενώ θα ισοσκελίσει τις εκπομπές στην ατμόσφαιρα μέσα από ενέργειες αντιστάθμισης άνθρακα στο έδαφος και στα δέντρα.
Στο πλαίσιο αυτό, η Nestlé Ελλάς έχει ήδη κάνει τα πρώτα βήματα στην ηλεκτροκίνηση και σε εναλλακτικές μορφές μεταφοράς πιο φιλικές προς το περιβάλλον. Προκειμένου να επιτευχθεί η μείωση των εκπομπών, έχει ξεκινήσει ειδικό πρόγραμμα αντιστάθμισης περιβαλλοντικών ρύπων, καθώς επίσης έχει διαμορφωθεί και ο οδικός χάρτης και πλάνα ενεργειών ετήσιας μείωσης των εκπομπών CO2. Μέχρι το 2025, το 90% του στόλου της εταιρείας θα αποτελείται από «πράσινα» οχήματα, ενώ δεσμεύεται και για 50% λιγότερες εκπομπές του συνολικού της στόλου.
Τα δύο εργοστάσια της εταιρείας στην Ελλάδα χρησιμοποιούν ηλεκτρική ενέργεια που προέρχεται κατά 100% από ανανεώσιμες πηγές, ενώ μέσα από μια σειρά δράσεων και βελτιώσεων στις γραμμές παραγωγής σημειώθηκε μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 54% τα τελευταία 10 χρόνια.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Nestlé Ελλάς, Νίκος Εμμανουηλίδης, δήλωσε: «Ο οδικός χάρτης μας προς την επίτευξη του στόχου των μηδενικών καθαρών εκπομπών αερίων θερμοκηπίου τίθεται σε εφαρμογή. Θέλουμε να αξιοποιήσουμε την τεχνογνωσία και τους πόρους μας, για να κάνουμε ουσιαστική διαφορά στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Σκοπός εξάλλου της Nestlé είναι να ενισχύει την ποιότητα της ζωής για όλους, σήμερα και στο μέλλον, αναδεικνύοντας τη δύναμη της διατροφής με προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των καταναλωτών και σέβονται τον πλανήτη».
Πηγή: ΑΜΠΕ