Με δεδομένο ότι πάνω από το 80% των οδηγών επαγγελματικών οχημάτων, διανύουν κατά Μ.Ο. λιγότερα από 200χλμ.τη μέρα, μία ηλεκτροκίνητη έκδοση του PEUGEOT PARTNER ήταν αναμενόμενη –συνυπολογιζομένου του γεγονότος ότι είναι αυξανόμενη η τάση απαγόρευσης πρόσβασης στο κέντρο των ευρωπαϊκών πόλεων, ορισμένες εκ των οποίων επιτρέπουν την κυκλοφορία μόνο των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Το segment F1 αντιπροσωπεύει πάνω από 613.000 ετήσιες πωλήσεις οχημάτων το 2019 στην Ευρώπη, και το PEUGEOT PARTNER είναι leader σε αυτή την κατηγορία.
Επιπρόσθετα, το μερίδιό αγοράς του αυξάνεται σταθερά από το 2018 που παρουσιάστηκε. Τα πλεονεκτήματά του παρέμειναν, χωρίς κανέναν συμβιβασμό, τα ίδια. Το e-PARTNER που κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου Vigo στην Ισπανία, θα πωλείται στην Ευρώπη από το 2ο εξάμηνο του 2021. Είναι κατασκευασμένο για να ικανοποιήσει όλες τις ανάγκες κάθε χρήστη και κάθε τύπου πελάτη: τεχνιτών ( υδραυλικοί, ηλεκτρολόγοι...) ως αξιόπιστος συνεργάτης σε καθημερινή βάση, εταιρειών που προσανατολίζονται στην εικόνα της οικολογικής τους υπευθυνότητας (εταιρείες διανομών κλπ.), Οργανισμών (νοσοκομεία, δημοτικές επιχειρήσεις κλπ.) που αναζητούν ένα όχημα μηδενικών εκπομπών για τη μεταφορά αγαθών στις εγκαταστάσεις τους.
Κατάλληλο ακόμα για πιο εξειδικευμένες χρήσεις, όπως οι διασκευές από αμαξοποιούς (Ασθενοφόρο, Πυροσβεστικό, Αστυνομικό, Ισοθερμικός θάλαμος κλπ.). Με βάση την αρθρωτή πλατφόρμα EMP2 (Efficient Modular Platform), με δυνατότητα υποδοχής πολλαπλών τύπων κινητήρα, το PEUGEOT e-PARTNER διαθέτει έναν100% ηλεκτρικό κινητήρα με απόδοση 100 kW και μέγιστη ροπή 260 Nm, διαθέσιμη από την εκκίνηση για άμεση απόκριση, χωρίς ίχνος κραδασμών, χωρίς αλλαγές ταχυτήτων, χωρίς οσμές, και φυσικά, χωρίς καθόλου εκπομπές CO2.
Το σύστημα ηλεκτροκίνησης (ηλεκτροκινητήρας, μετατροπέας και φορτιστής-μετατροπέας DC/AC) είναι ίδιος με εκείνο του νέου PEUGEOT e-EXPERT. Επιπλέον, ο περιοριστής ταχύτητας έχει προσαρμοστεί ειδικά ώστε να καλύπτει τους περιορισμούς στο φορτίο, που ισχύουν για τη χρήση των επαγγελματικών οχημάτων.
Οι επιδόσεις (με το πρόγραμμα POWER) είναι οι παρακάτω (τιμές σε διαδικασία έγκρισης) : Ανώτατη ταχύτητα 130χλμ/ώρα , επιτάχυνση 0 – 100χλμ/ώρα σε 11,2δλ, ρεπρίζ 80 – 120χλμ/ώρα σε 8,9δλ.
Και οι δύο εκδόσεις μήκους (Standard και Long) διατίθενται με μπαταρία ιόντων λιθίου (18 στοιχείων) με χωρητικότητα 50 kWh, η οποία εξασφαλίζει αυτονομία έως και 275χλμ, ανάλογα με την έκδοση, σε οδήγηση βάσει του ισχύοντος πρωτοκόλλου δοκιμών WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures).
Συνδεδεμένο με το κύκλωμα θέρμανσης του χώρου των επιβατών, το σύστημα θερμικού ελέγχου της μπαταρίας, προσφέρει ταχεία φόρτιση, βελτιστοποιημένη αυτονομία, και αυξημένη διάρκεια ζωής.
Το μοντέλο διατίθεται με δύο τύπους ενσωματωμένου φορτιστή, για κάθε χρήση και κάθε λύση φόρτισης των πελατών. Έναν των 7,4 kW για φόρτιση από μονοφασική παροχή στον στάνταρ εξοπλισμό, και έναν προαιρετικό των 11 kW για φόρτιση από τριφασική παροχή.
Η πρίζα σύνδεσης με την παροχή, στο πίσω αριστερό φτερό, δίνει τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο να φορτιστεί με διάφορους τρόπους : από συμβατική παροχή, από ενισχυμένη παροχή, ή από παροχή τύπου Wall Box, ή ακόμα και από ταχυφορτιστή.
Οι τρόποι φόρτισης για την μπαταρία των 50 kWh είναι ιδιαίτερα εύκολοι και προσαρμοσμένοι στις συνθήκες της καθημερινότητας. Υπάρχει δυνατότητα για διάφορους τύπους φόρτισης : οικιακή, στο χώρο εργασίας, ή σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης.