Προβλήματα με τις υπηρεσίες του ΟΑΕΔ όσον αφορά τα αιτήματα πολιτών για ένταξη στα επιδόματα ανεργίας καταγγέλλει η Πανελλήνια Ομοσπονδία εργαζομένων στον Επισιτισμό- Τουρισμό (ΠΟΕΕΤ).
Όπως ισχυρίζεται η ΠΟΕΕΤ «Καθημερινά πληθαίνουν οι καταγγελίες των συναδέλφων μας, για τις απορριπτικές αποφάσεις που βγαίνουν από τους κατά τόπους ΟΑΕΔ στα αιτήματα των εργαζομένων για ένταξη στο επίδομα ανεργίας».
Χαρακτηριστικές περιπτώσεις τονίζει η ΠΟΕΕΤ «είναι πως η υπηρεσία δεν βλέπει στο σύστημα τα ένσημα από την αναστολή σύμβασης και απορρίπτει τις αιτήσεις. Δεν υπάρχει ακόμα και τώρα ενημέρωση στους υπαλλήλους του ΟΑΕΔ ότι φέτος χρειάζονται 50 ένσημα για επιδότηση».
«Συναδέλφισσες που είναι έγκυες δεν μπορούν να πάρουν τα επιδόματα που τους αναλογούν γιατί επίσης δεν φαίνονται ένσημα ακόμα από την αναστολή σύμβασης. Όλα αυτά σε συνδυασμό με την αποστελέχωση των υπηρεσιών λόγω κορωνοϊού (λογικό) έχουν δημιουργήσει ένα απίστευτο "αλαλούμ" και φυσικά για άλλη μια φορά ζημιωμένοι είναι οι εργαζόμενοι. Επιτέλους ας μας ακούσει κάποιος υπεύθυνος και ας μας δώσει λύσεις», καταλήγει στην ανακοίνωσή της η ΠΟΕΕΤ.
Ωστόσο, η ΠΟΕΕΤ σε νέα ανακοίνωσή της σημειώνει ότι «Μετά από πρωτοβουλία του Σωματείου μας στο Ηράκλειο Κρήτης να στείλει επίσημα ερώτημα στον ΟΑΕΔ για το πόσες ημέρες χρειάζονται για να πληρωθούν οι εργαζόμενοι το επίδομα ανεργίας, η απάντηση και επίσημα είναι 90 ημέρες. Φαίνεται πως το επιτελικό κράτος κάπου δεν δουλεύει σωστά».