Πώς μπορούν να επιστραφούν προϊόντα που αγοράστηκαν με παράδοση εκτός καταστήματος

Τρίτη, 15 Δεκεμβρίου 2020 14:38
UPD:14:43
Eurokinissi/ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΕΜΠΑΠΗΣ
A- A A+

Διευκρινίσεις για τα δικαιώματα των καταναλωτών σε περίπτωση που το προϊόν που αγόρασαν με την μέθοδο της παράδοσης εκτός καταστήματος (click away) δεν τους ταιριάζει και θέλουν να το επιστρέψουν δίνει το αρμόδιο υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων. 

Όπως εξηγεί, εφόσον διενήργησαν αγορά μέσω οργανωμένου ηλεκτρονικού καταστήματος και η σύμβαση συνήφθη από απόσταση με αποκλειστική χρήση ενός ή περισσότερων μέσων επικοινωνίας από απόσταση, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το τηλέφωνο, η τηλεομοιοτυπία ή το Διαδίκτυο, μέχρι και τη στιγμή σύναψης της σύμβασης, τότε οι καταναλωτές έχουν το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, ανεξαρτήτως του τρόπου παραλαβής του (με courier ή αυτοπροσώπως) και χωρίς άλλη επιβάρυνση, εκτός από το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών. Εκτός εάν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος με το εν λόγω κόστος ή εάν ο προμηθευτής έχει παραλείψει να ενημερώσει τον καταναλωτή ότι ο καταναλωτής οφείλει να επιβαρυνθεί με αυτό.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή