Ενημερωτικό σημείωμα εξέδωσε η εταιρεία τηλεφωνίας WIND για το πρόβλημα που προέκυψε στην περιοχή του Βόλου και που είχε ως αποτέλεσμα πολλοί από τους συνδρομητές της να μείνουν χωρίς σταθερό τηλέφωνο, ίντερνετ και τηλεόραση.
Σύμφωνα με την εταιρεία «το πρόβλημα προκλήθηκε από πολλαπλό κόψιμο στο δίκτυο οπτικής ίνας, κατά τη διενέργεια τεχνικών εργασιών που υλοποιούσαν τρίτοι».
«Από την πρώτη στιγμή εξειδικευμένα τεχνικά συνεργεία της WIND έσπευσαν στο σημείο και εργάζονται εντατικά για την γρήγορη αποκατάσταση του προβλήματος», τονίζει το ενημερωτικό σημείωμα και σημειώνει ότι «η WIND, με γνώμονα την εξυπηρέτηση των πελατών της παρέχει δωρεάν 20GB και 1.000' ομιλίας προς όλα τα δίκτυα, στους συνδρομητές της περιοχής του Βόλου, που έχουν επηρεαστεί από την τεχνική αυτή δυσλειτουργία».
Πηγή: ΑΜΠΕ