Οι προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών την Black Friday όπως τις κατέγραψε το eBay

Πέμπτη, 03 Δεκεμβρίου 2020 11:58
UPD:12:00
A- A A+

Αναμφίβολα αυτή η Black Friday ήταν διαφορετική σε σχέση με προηγούμενα χρόνια καθώς οι τρέχουσες συνθήκες ώθησαν τις ελληνικές επιχειρήσεις να εστιάσουν στο κανάλι του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, προσφέροντας στους καταναλωτές την ευκαιρία για διαδικτυακές αγορές, την οποία και αξιοποίησαν όπως ποτέ άλλοτε.

Το ποσοστό των Ελλήνων αγοραστών, που επέλεξαν να κάνουν τις αγορές τους μέσα από την πλατφόρμα της eBay την ημέρα της Black Friday, αυξήθηκε κατά 23%. Άλλοι δείκτες που αποδεικνύουν την προτίμηση των καταναλωτών στις online αγορές είναι η ανάπτυξη των προϊόντων που πουλήθηκαν μέσω της πλατφόρμας, συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά, η οποία ανήλθε σε ποσοστό 32% καθώς και η ακαθάριστη αξία (GMV) τους, η οποία ήταν 73%.

Φαίνεται πως πολλές από τις προτιμήσεις των Ελλήνων αγοραστών παραμένουν ίδιες ανά τα χρόνια. Στη φετινή Black Friday, οι 15 κορυφαίες κατηγορίες προϊόντων που προτίμησαν οι Έλληνες καταναλωτές για τις αγορές τους ήταν παραδοσιακά: Θήκες & Καλύμματα, Προστατευτικά οθόνης, Καλώδια και Αντάπτορες, Βίντεο παιχνίδια, Ρολόγια χειρός, Προϊόντα περιποίησης νυχιών, Ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα, Λάμπες φωτισμού, Προϊόντα υγειονομικής περίθαλψης, Εργαστηριακά και Οδοντιατρικά προϊόντα, CDs, Θήκες και Καλύμματα, Πληκτρολόγια – θήκες, Σκουλαρίκια και Κινητά και Smartphones.

10 κορυφαίες κατηγορίες με την μεγαλύτερη ακαθάριστη αξία (GMB) που πωλήθηκαν μέσα από την πλατφόρμα της eBay ήταν: Κινητά & Smart-phones, που βρίσκονται στην πρώτη θέση με μεγάλη διαφορά, Ρολόγια χειρός, Handys και Smartphones, Επιτραπέζιοι υπολογιστές, Ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές, PC Laptops, Notebooks & Netbooks, Κινητά τηλέφωνα, Θήκες & Καλύμματα και Εργαλεία συγκόλλησης.

Σύμφωνα με στοιχεία της πλατφόρμας της eBay, οι Έλληνες καταναλωτές φαίνεται να πραγματοποίησαν τις αγορές τους από όλα τα κανάλια και συγκεκριμένα:

  • 55,5% μέσα από το διαδίκτυο

  • 36,5% μέσα από την πλατφόρμα της eBay

  • 8% μέσα από το διαδίκτυο, με τη χρήση του κινητού τους

Ακόμη, την ημέρα της Black Friday, η πλειοψηφία των καταναλωτών πραγματοποίησε τις αγορές της από τις 00:00 έως τις 14:00-15:00, με το διάστημα από τις 12:00 έως τη 13:00 να αποτελεί την ώρα αιχμής για τις αγορές τους.

 

Προτεινόμενα για εσάς