Για πρώτη φορά από το β' τρίμηνο του 2017 η
Samsung κατάφερε να παραδώσει περισσότερες συσκευές έξυπνων κινητών τηλεφώνων από την
Apple, στην αμερικανική αγορά σε ένα μεμονωμένο τρίμηνο.
Πιο συγκεκριμένα, η κορεατική εταιρεία κατείχε μερίδιο 33,7% για την περίοδο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου, επίδοση που αποτελεί αύξηση της τάξης του 6,7% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο της προηγούμενης χρονιάς. Σύμφωνα με την έκθεση της Strategy Analytics οι επιδόσεις της Samsung στην αμερικανική αγορά βελτιώθηκαν λόγω της αυξημένης ζήτησης σε μοντέλα της μεσαίας κατηγορίας όπως επίσης και σε μοντέλα κορυφαίων επιδόσεων, όπως τα Galaxy Note 20 και το αναδιπλούμενο Galaxy Z Fold2.
Η Apple, της οποίας η αμερικανική αγορά αποτελεί προνομιακό πεδίο δραστηριοποίησης, βρέθηκε στην δεύτερη θέση με μερίδιο αγοράς στο 30,2%. Οι αναλυτές της Strategy Analytics σημειώνουν ότι η καθυστερημένη ανακοίνωση της σειράς iPhone 12 δεν έδωσε στην εταιρεία την “παραδοσιακή” ώθηση που συνήθως λάμβανε την συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Να σημειώσουμε ότι τα εκάστοτε νέα iPhones ήταν συνήθως διαθέσιμα από τα τέλη Σεπτεμβρίου, δηλαδή ακριβώς στο τέλος του επίμαχου τριμήνου.
Στην τρίτη θέση της αμερικανικής αγοράς βρέθηκε για το γ' τρίμηνο του 2020 η επίσης κορεατική LG Electronics με μερίδιο αγοράς 14,7%.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, η ίδια εταιρεία ερευνών, καταγράφει την Samsung σαν κορυφαίο κατασκευαστή για το γ' τρίμηνο με μερίδιο 21,9%, μπροστά από την Huawei (μερίδιο 14,1%) και την Xiaomi (μερίδιο 11,9%). Το μερίδιο αγοράς της Apple, σύμφωνα με την Strategy Analytics, σε παγκόσμια κλίμακα έφτασε στο 11,9%, ενώ θεωρείται βέβαιο ότι η άφιξη της σειράς iPhone 12 θα αυξήσει περαιτέρω τον ανταγωνισμό το δ' τρίμηνο του έτους.