Βάζουμε Τρίποντο στην Υγεία: Ενημερωθείτε για τον Σακχαρώδη Διαβήτη παίζοντας

Τετάρτη, 11 Νοεμβρίου 2020 23:46
A- A A+

Η πολύ επιτυχημένη καμπάνια για τον Σακχαρώδη Διαβήτη συνεχίζεται με τη νέα, ψηφιακή μορφή της προκειμένου να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει το κοινωνικό σύνολο για την πρόληψη αλλά και τη διαχείριση της νόσου.

Την νέα μορφή της καμπάνιας παρουσίασε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων – Συλλόγων Ατόμων με Σακχαρώδη Διαβήτη (ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ).

Η καμπάνια μετατρέπεται σε ένα on-line παιχνίδι γνώσεων μέσω ψηφιακής εφαρμογής όπου οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν παίζοντας, διασκεδάζοντας και αλληλεπιδρώντας με άλλους παίκτες.

Όπως εξηγεί πρόεδρος της ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ, κ. Χρήστος Δαραμήλας η πρωτοβουλία αυτή δεν έχει προηγούμενο τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς. «Ουσιαστικά και με αφορμή την πανδημία, πάμε ένα βήμα παρακάτω αλλάζοντας τον τρόπο προσέγγισης και ευαισθητοποίησης του κοινού με στόχο να εμπλέξουμε όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο» επισημαίνει.

Η καμπάνια με αυτό το νέο τρόπο απευθύνεται και στα παιδιά, γιατί η φωνή τους είναι ο πιο ισχυρός μοχλός που μπορεί να ευαισθητοποιήσει το σύνολο της κοινωνίας. Γι’ αυτό και επέλεξαν το social gaming για να στείλουν το μήνυμα σε μια γλώσσα κατανοητή και ελκυστική για τη νέα γενιά.

Η πρωτοβουλία της ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ εντάσσεται στις δράσεις που πραγματοποιούνται παγκοσμίως στο πλαίσιο του μήνα ευαισθητοποίησης για τον Σακχαρώδη Διαβήτη και της Παγκόσμιας Ημέρας κατά του Σακχαρώδη Διαβήτη, η οποία φέτος δίνει έμφαση στον ρόλο των νοσηλευτών στην πρόληψη και τη διαχείριση του Σακχαρώδη Διαβήτη.

Η αντιπρόεδρος της ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ κ. Γκόλφω Γεμιστού αναφερόμενη στο σοβαρό πρόβλημα του διαβήτη στα παιδιά επεσήμανε ότι 4 στους 5 γονείς δυσκολεύονται να αναγνωρίσουν τα σημάδια που προειδοποιούν για την εμφάνιση του Σακχαρώδη Διαβήτη, συνεπώς είναι πολύ μεγάλη η ανάγκη για ενημέρωση και εκπαίδευση του κόσμου.

Όπως είπε, σχεδόν 1 εκατομμύριο είναι οι πάσχοντες από Σακχαρώδη Διαβήτη στην Ελλάδα σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα διαθέσιμα στοιχεία και αυτό από μόνο του λέει πολλά για το πόσο επείγουσα παραμένει η ανάγκη συνολικής, θεσμικής αντιμετώπισης της νόσου.

«Βάζουμε Τρίποντο στην Υγεία»

Το «Βάζουμε Τρίποντο στην Υγεία» ξεκινά σήμερα και θα διεξαχθεί σε δύο φάσεις: Κατά τη διάρκεια της πρώτης (9-13 Νοεμβρίου) οι συμμετέχοντες θα λαμβάνουν στο κινητό ή το tablet τους εκπαιδευτικό υλικό σχετικά με τον Σακχαρώδη Διαβήτη και στη συνέχεια θα καλούνται να απαντήσουν σε ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών συναφείς με το εκπαιδευτικό υλικό.

Στη δεύτερη φάση (14-22 Νοεμβρίου) οι παίκτες θα παίζουν online ο ένας εναντίον του άλλου και πάλι μέσω quiz γνώσεων σε ερωτήσεις συναφείς με τον Σακχαρώδη Διαβήτη. Οι τρεις πρώτοι παίκτες σε πόντους στην τελική κατάταξη θα κερδίσουν κατά σειρά ένα PlayStation 5 και δύο ποδήλατα Mountain Bike DISTRICT MTB 18 ταχυτήτων!

Η διαδικασία εγγραφής και συμμετοχής στο παιχνίδι είναι πολύ απλή

Όπως εξήγησε η Γενική Γραμματέας της ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ κ. Μαρία Τριανταφύλλου που ανέπτυξε αναλυτικά τον τρόπο λειτουργίας του παιχνιδιού στην πράξη αρκεί κανείς να ακολουθήσει τον σύνδεσμο https://sites.google.com/compettia.com/diabetes-awareness-association για να εγγραφεί. Στη συνέχεια κατεβάζει την εφαρμογή από App Store ή Google Play και μπορεί να παίξει. Όσο περισσότεροι κατεβάσουν την εφαρμογή και παίξουν το παιχνίδι, τόσο περισσότερος κόσμος θα ενημερωθεί και θα ευαισθητοποιηθεί. Αυτός είναι ο στόχος μας και αυτό είναι το ζητούμενο για την ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ και για την κοινότητα του Διαβήτη στην Ελλάδα.

Το «Βάζουμε Τρίποντο στην Υγεία» υλοποιείται με την υποστήριξη χορηγών. Χρυσός Χορηγός είναι η AstraZeneca και Αργυροί Χορηγοί η ACCU-CHEK, η ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ ΛΙΛΛΥ και η Abbott Laboratories. Στους Υποστηρικτές της ενέργειας περιλαμβάνονται η Medtronic, η Novo Nordisk, η Pfizer, η Sanofi, η Ascencia Diabetes Care και η Hemoglobe.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή