Ελεγχόμενη χαρακτήρισε ο υπουργός Δημόσιας Τάξης, Βύρων Πολύδωρας, την κατάσταση σε Ολυμπία, Φιγαλεία, Ανδρίτσαινα, στο ναό του Επικουρείου Απόλλωνος και τη Μεγαλόπολη, μετά και τη χθεσινή του περιοδεία στις εν λόγω περιοχές.
«Σήμερα θα μπορούσαμε να είχαμε μία πολύ καλύτερη μέρα», δήλωσε ο υπουργός εξερχόμενος από το Μέγαρο Μαξίμου, όπου και ενημέρωσε τον πρωθυπουργό και πρόσθεσε χαρακτηριστικά: «Ο "στρατηγός άνεμος" ορίζει πολλά πράγματα κυρίως την δραστηριότητα ή δράση των εναερίων μέσων, γιατί πολύ εύκολα καπνός και στροβιλισμοί-αναταράξεις εξουδετερώνουν τη δράση των αεροπλάνων».
«Τώρα -τόνισε- έχουμε προτεραιότητες, και γι αυτό πηγαίνω στο Κέντρο Επιχειρήσεων της Πυροσβεστικής, την Ολυμπία μετά τη διάσωση της Φρίξας και των ανθρώπων που ήσαν εγκλωβισμένοι στη Φρίξα, των Κρεστένων Ολυμπίας, Μεσσηνία, Ανδρίτσαινα το μέτωπο εκείνο και την μέση Εύβοια δηλαδή Στύρα, Αλιβέρι και Μαρμάρι. Πηγαίνω λοιπόν γι’ αυτή την αναδιάταξη των δυνάμεων, κυρίως των εναέριων, με τον "στρατηγό άνεμο" να έχει τον πρώτο ρόλο σε όλες αυτές τις δράσεις», δήλωσε ο κ. Πολύδωρας.
Όπως υποστήριξε, «η κατάσταση είναι καλή αλλά είναι κατάσταση μάχης».
Εξάλλου, ερωτηθείς σχετικά με την παρουσία του διοικητή της ΕΥΠ στην πρωινή σύσκεψη με τον πρωθυπουργό, ο υπουργός Δημόσιας Τάξης σημείωσε πως στις έρευνες μετέχει και η Ε.Υ.Π όπως έχειανακοινώσει. «Δηλαδή Ε.Υ.Π., Αντιτρομοκρατική, Ασφάλεια, Αστυνομία γενικώς είναι στη δράση και των ερευνών και της συλλογής ευρημάτων και της συλλογής αποδείξεων», εξήγησε ο κ. Πολύδωρας, ενώ αναφορικά με τα περί ύπαρξης αποδείξεων για εμπρηστές δήλωσε: «Σας είπα έχουμε τρεις ενότητες θεμάτων: ενδείξεις, μαρτυρίες, ευρήματα και αυτά θέλουν δουλειά».