Ξεκλείδωσε τη Ζωή: Καμπάνια Ευαισθητοποίηση για την Αιμορροφιλία

Πέμπτη, 08 Οκτωβρίου 2020 19:55
UPD:19:55
SHUTTERSTOCK
A- A A+

«Ξεκλείδωσε τη Ζωή», ονομάζεται η καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης από τη CSL Behring για την Αιμορροφιλία η οποία ξεκίνησε στις 11 Ιουνίου 2020, υπό την αιγίδα του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών με στόχο να ενθαρρύνει τους ασθενείς με το μοναδικό τους αποτύπωμα να ανακαλύψουν και να «ξεκλειδώσουν» νέες δυνατότητες και εμπειρίες, ώστε  να ζουν το «σήμερα» πιο ελεύθερα

Το μήνυμα της καμπάνιας της CSL Behring «Ξεκλείδωσε τη ζωή» έχει ως σημείο αναφοράς το δακτυλικό αποτύπωμα και οδηγό τη μοναδικότητα του κάθε ασθενή να ακολουθεί τα όνειρα του, τις προσωπικές του επιθυμίες και να αναδεικνύει τα ιδιαίτερα ταλέντα και δεξιότητές του.

Η καμπάνια με τη δημιουργία τεσσάρων διαφορετικών mini videos με πραγματικές ιστορίες ασθενών κατάφερε να «ξεκλειδώσει» τις ζωές τους, αφήνοντας το μοναδικό τους αποτύπωμα. Οι ιστορίες αφορούν στην καθημερινότητα των ασθενών και την προσπάθειά τους να αντιμετωπίζουν τη νόσο και παράλληλα να συνδυάζουν τις επιθυμίες τους, να εκφράζουν τις ανάγκες τους, τα ταλέντα τους και να σχεδιάζουν το μέλλον τους χωρίς φόβο και περιορισμούς.

Οι ρόλοι διαφορετικοί -μα τόσο καθημερινοί:  η μητέρα που στηρίζει το παιδί της, ο αθλητής έφηβος, ο ταλαντούχος νεαρός μουσικός, ο ενήλικας ιατρός της προσφοράς, όλοι με οινό σημείο αναφοράς την επιθυμία τους να ακολουθήσουν  τα όνειρά τους και ένα μοναδικό μονοπάτι ζωής αναδεικνύοντας τα ταλέντα τους, χωρίς φόβους και περιορισμούς.

Για το σχεδιασμό και την υλοποίηση των τεσσάρων mini videos της καμπάνιας «Ξεκλείδωσε τη Ζωή» απαιτήθηκαν 6 ημέρες γυρισμάτων σε 7 διαφορετικές τοποθεσίες (εσωτερικούς & εξωτερικούς χώρους), με την εξαιρετική συνεργασία μίας ομάδας που εκτός των ηθοποιών που έλαβαν μέρος στην καμπάνια απαρτίζονταν από 23 καταξιωμένους συντελεστές  που συμμετείχαν  στη συγγραφή των κειμένων, των σεναρίων και τη σκηνοθεσία.

Η προβολή της καμπάνιας -άμεσα συνδεδεμένη με τις νέες δυνατότητες της σύγχρονης εποχής και το «σήμερα»- έδωσε την ευκαιρία στον επισκέπτη μέσω των ψηφιακών λύσεων σε  YouTube channel (πατήστε επάνω)  #xeklidosetizoi και σε microsite (πατήστε επάνω) http://www.xeklidosetizoi.com να «πλοηγηθεί» στην καμπάνια, «προκαλώντας» τη συμμετοχή του, την ευαισθητοποίηση και την ενημέρωση για την αιμορροφιλία και συνεχίζει να αποτελεί σημείο αναφοράς προβολής της καμπάνιας.

Με τις ψηφιακές επιλογές  επικοινωνίας των 30 ημερών ενεργής προβολής, η καμπάνια αποκόμισε 4.727 YouTube Channel Viewers και 5.881.806 impressions σε ψηφιακά μέσα προβολής και έντυπα μέσα.

Σύμφωνα με την κ. Μαριάννα Κωνσταντινίδη, γενική διευθύντρια της CSL Behring στην Ελλάδα, η καμπάνια αυτή αποτελεί έκφραση της μακροχρόνιας δέσμευσης και υπόσχεσης της CSL Behring στους ασθενείς με αιμορροφιλία για δράσεις που οδηγούν στην καθημερινή βελτίωση της ποιότητας ζωής τους. Στόχος μας είναι το ευρύ κοινό να ενημερωθεί για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι ασθενείς με αιμορροφιλία στην καθημερινότητά τους.

Ενώ, όπως συμπληρώνει ο Αλέξης Περδίκης, γραμματέας του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών, η καμπάνια στέλνει ένα μήνυμα αισιοδοξίας και ενθάρρυνσης στους ασθενείς με αιμορροφιλία να «ξεκλειδώσουν» τις προσωπικές επιθυμίες και να αφήσουν το μοναδικό αποτύπωμά τους.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή