Michelin : Επίσημος συνεργάτης του εικονικού Le Mans 24 Hours

Παρασκευή, 12 Ιουνίου 2020 09:46
UPD:09:47
A- A A+

Καθώς τα μέτρα του lockdown αρχίζουν σταδιακά να χαλαρώνουν σε πολλές χώρες ανά τον κόσμο, οι fans των eSports και του μηχανοκίνητου αθλητισμού περιμένουν την επιστροφή αγώνων παγκόσμιας κλάσης στις 13-14 Ιουνίου, χάρη στη διοργάνωση του πρώτου virtual αγώνα Le Mans 24 Hours από τη Le Mans Esports Ltd και την ACO (Automobile Club de l'Ouest). Σε αυτόν το συναρπαστικό αγώνα, θα δούμε επαγγελματικές ομάδες και οδηγούς να ανταγωνίζονται μαζί με μερικούς από τους καλύτερους eGamers του κόσμου. Όλα τα αυτοκίνητα που αγωνίζονται και στις δύο κατηγορίες του εναρκτήριου virtual αγώνα των 24 Ωρών του Le Mans, θα τρέξουν με ελαστικά της Michelin.

Η Michelin ενδιαφερόταν έντονα να συμμετέχει στο virtual αγώνα των 24 Ωρών του Le Mans, όχι μόνο λόγω της ποιότητας του event, αλλά και λόγω των χαρακτηριστικών της πλατφόρμας rFactor 2 που αναπαράγει πειστικά τον πολύ σημαντικό ρόλο που έχουν τα ελαστικά σε πραγματικούς αγώνες.

Έτσι, τα ελαστικά θα βρίσκονται στην πρώτη γραμμή κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας των ομάδων και των οδηγών για αυτόν το virtual αγώνα, ακριβώς όπως συμβαίνει και σε έναν πραγματικό αγώνα. Η Michelin συνεργάζεται ήδη μαζί τους, εξετάζουν διαφορετικά σενάρια και αναζητούν τις πιο λογικές στρατηγικές, λαμβάνοντας υπόψη την ώρα και τις καιρικές συνθήκες - επειδή, όπως στην καθημερινή ζωή, το να έχουμε το σωστό ελαστικό την κατάλληλη στιγμή, μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά!

Η φθορά των ελαστικών και η αλλαγή τους, είναι δύο παράγοντες που θα πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας, όπως και στους πραγματικούς αγώνες.

Ως μια γέφυρα μεταξύ των προσομοιωτών αγώνα και της πραγματικότητας, ο virtual αγώνας των 24 Ωρών του Le Mans υπόσχεται να αποτελέσει μια αποτελεσματική πλατφόρμα επικοινωνίας για το ευρύ κοινό. Από τη μία πλευρά, θα προσφέρει στους sim racers την ευκαιρία να συνεργαστούν με οδηγούς και ομάδες που είναι εξοικειωμένοι με τους αγώνες στο Le Mans. Από την άλλη, αυτή η virtual εκδοχή του παγκοσμίου φήμης αγώνα θα δώσει στους πιο παραδοσιακούς οπαδούς του μηχανοκίνητου αθλητισμού την ευκαιρία να ανακαλύψουν το eGaming, όπου συναντιούνται δύο κόσμοι και δύο διαφορετικές γενιές.

Τα eSports έχουν ήδη ενεργό ρόλο στη στρατηγική της μάρκας Michelin. Το 2019, για παράδειγμα, ο Όμιλος Michelin υπέγραψε συμφωνία συνεργασίας με τo Gran Turismo του Sony PS4. Η συμβολή της Michelin στο Gran Turismo Sport και σε άλλα λογισμικά προσομοίωσης και πλατφόρμες eGaming, βασίζεται στην εκτενή κατανόηση της επιστήμης των ελαστικών και των υλικών τους, καθώς και στην κατανόηση της τεχνολογίας του προσομοιωτή και των εικονικών ελαστικών. Με αυτήν την τεχνογνωσία, η Michelin μπορεί να βοηθήσει τους προγραμματιστές υπολογιστών να παράγουν τους αλγόριθμους που απαιτούνται για την αναπαραγωγή των χαρακτηριστικών των πραγματικών ελαστικών σε ψηφιακή μορφή.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή