Η Google μπαίνει δυναμικά στη μάχη των τηλεδιασκέψεων

Πέμπτη, 30 Απριλίου 2020 10:36
UPD:10:45
A- A A+

Μπορεί η πανδημία να έχει αναδείξει ένα πλήθος προβλημάτων, αλλά παράλληλα έχει δημιουργήσει και ένα νέο πεδίο ανταγωνισμού για το διαδικτυακό επιχειρείν.

Με αυτό το σκεπτικό, η Google φιλοδοξεί να ενισχύσει την πλατφόρμα της με το όνομα Meet, την οποία και διαθέτει πλέον δωρεάν σε όλους τους ενδιαφερόμενους χρήστες. Επισήμως, το Google Meet γίνεται ένα ακόμα εργαλείο που έχουν στη διάθεσή τους όσοι θέλουν να επιδοθούν στην τηλεργασία, εν μέσω της πανδημίας που έχει συγκλονίσει τον πλανήτη. Πίσω από τις γραμμές, η Google έχει φιλοδοξία να χτυπήσει τον μέχρι σήμερα κυρίαρχο της κατηγορίας που ακούει στο όνομα Zoom και αριθμεί πλέον 300 εκατομμύρια ενεργούς συνδρομητές ημερησίως σε παγκόσμιο επίπεδο.

Το Google Meet από την πλευρά του, αυτή τη στιγμή έχει 100 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες καθημερινά, ενώ το Microsoft Teams έχει 44 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες σε ημερήσια βάση. Ένα στοιχείο στο οποίο βασίζεται η Google για να επενδύσει περαιτέρω στο Meets, είναι η ευρεία αποδοχή που φέρεται να έχει στον επιχειρηματικό κόσμο, αφού ήταν κομμάτι του επιχειρηματικού πακέτου που προσέφερε το G Suite.

Το άνοιγμα σε ένα ευρύτερο κοινό αποτελεί ένα στοίχημα που αναμένεται να κερδηθεί από την Google, αλλά δεν πρέπει κανείς να παραβλέπει το γεγονός ότι η στιγμή είναι κατάλληλη για τέτοιες κινήσεις ενίσχυσης μίας πλατφόρμας που βοηθά την εκτέλεση σημαντικών εργασιών με απομακρυσμένο τρόπο. Οι αναλυτές της αγοράς, πάντως, θεωρούν ότι αναμένεται να ενταθεί ο ανταγωνισμός σε αυτό το πεδίο στο άμεσο μέλλον, ενώ δεν θα πρέπει να αποκλείει κανείς το ενδεχόμενο να μπουν στο παιχνίδι και άλλα ηχηρά ονόματα, εκτός από την Google.

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει και το ZD Net, δεν είναι λίγα τα στελέχη που θεωρούν δεδομένο ότι ένα μεγάλο κομμάτι της εργασιακής μας πραγματικότητας στο μέλλον θα έχει ως βασικό κανόνα την εξ’ αποστάσεως εργασία ή εκπαίδευση.

Προτεινόμενα για εσάς