Πολλά παράπονα έχουν οι Αμερικανοί πολίτες από την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν οι αεροπορικές εταιρείες της χώρας τους.
Σύμφωνα με έρευνα δύο αμερικανικών πανεπιστημίων, το υπουργείο Μεταφορών δέχθηκε πέρυσι 20% περισσότερες επιστολές παραπόνων από επιβάτες σε σχέση με το 1999, ενώ αύξηση παρουσίασε και ο αριθμός των αποσκευών που χάθηκαν ή άργησαν να παραδοθούν στους ιδιοκτήτες τους. Επιπλέον, αύξηση παρουσίασε και ο αριθμός των δρομολογίων στα οποία σημειώθηκαν καθυστερήσεις.
Τέλος, η αεροπορική εταιρεία η οποία συγκέντρωσε τα θετικότερα σχόλια από την άποψη των προσφερομένων υπηρεσιών ήταν η Delta Airlines και ακολούθησαν οι Alaska και η Southwest.