Η ναυαρχίδα της Skoda, έκανε την πανελλήνια πρεμιέρα του στην έκθεση αυτοκινήτου «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2019» στην Αθήνα τον περασμένο μήνα. Το Superb έχει δεχθεί μία εντυπωσιακή αναβάθμιση. Τεχνολογικά highlights όπως οι προβολείς Full LED Matrix, προηγμένοι κινητήρες και μια πλήρης γκάμα καινοτόμων συστημάτων υποβοήθησης, ασφάλειας και άνεσης, το καθιστούν ένα από τα ασφαλέστερα και πιο άνετα αυτοκίνητα στο δρόμο. Eίναι ιδιαίτερα επιτυχημένο στη Δυτική Ευρώπη, με μερίδιο σχεδόν 6,5% στην κατηγορία των μεγάλων οικογενειακών αυτοκινήτων. Αντίστοιχα δημοφιλές είναι και στην Ελλάδα, όντας πρώτο στο D segment το 2018, με μερίδιο 33,4%.
Διατίθεται στην Ελλάδα (από 26.500 €) σε μία ευρεία γκάμα ισχυρών κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, η απόδοση των οποίων κυμαίνεται από 120 έως 150 ίππους. Ο 2.0 TDI που αποδίδει 150 ίππους -ο πρώτος diesel της Skoda από τη νέα γενιά κινητήρων Evo του Group- διαθέτει εντελώς νέα σχεδίαση, όντας πολύ αποδοτικός και οικονομικός. Το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο τόσο με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων όσο και με το αυτόματο DSG.
Το νέο Superb παρέχει μεγάλη ευρυχωρία στους επιβάτες του και αίσθηση πολυτέλειας. Τα στοιχεία αυτά σε συνδυασμό με τα νέα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και τον αναβαθμισμένο εξοπλισμό ενισχύουν περισσότερο από ποτέ την κορυφαία σχέση τιμής-απόδοσης που παραδοσιακά το χαρακτηρίζει. Ενδεικτικά, το μοντέλο διαθέτει στο βασικό ή προαιρετικό εξοπλισμό προβολείς Full LED Matrix, Full LED φώτα στο πίσω μέρος, ψηφιακό πίνακα οργάνων (Virtual Cockpit), συστήματα infotainment με οθόνη έως 9,2 ιντσών ενώ επανασχεδιασμένα είναι πολλά στοιχεία τόσο του εξωτερικού όσο και του εσωτερικού.
Όσον αφορά στα προηγμένα συστήματα ασφάλειας, σίγουρα ξεχωρίζει το Predictive Cruise Control (Προληπτικό Cruise Control). Για ταχύτητες έως και 210 χλμ./ώρα, το Predictive Cruise Control χρησιμοποιεί τις εικόνες των σημάτων οδικής κυκλοφορίας (πχ. όρια ταχύτητας) από την κάμερα στο παρμπρίζ καθώς και δεδομένα από το σύστημα πλοήγησης (πχ. όταν ακολουθεί στροφή στην πορεία του αυτοκινήτου) και ανάλογα προσαρμόζει την ταχύτητα του αυτοκινήτου.
Επίσης, το σύστημα διαθέτει τα χαρακτηριστικά του Adaptive Cruise Control, προσαρμόζοντας την ταχύτητα κίνησης ανάλογα με εκείνη των προπορευόμενων οχημάτων. Εάν συνδυαστεί με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG μπορεί να ακινητοποιήσει το αυτοκίνητο και – εφόσον αυτή η ακινητοποίηση δεν υπερβεί τα 3 δευτερόλεπτα – να το εκκινήσει και πάλι, χωρίς τη συμμετοχή του οδηγού.