Την επιτυχημένη πορεία της ολοκληρώνει την Κυριακή 8 Δεκεμβρίου η περιοδική έκθεση του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου «Οι αμέτρητες όψεις του Ωραίου».
Οι 340 αρχαιότητες από τις πλούσιες συλλογές του Μουσείου που την πλαισίωναν, σε συνδυασμό με σύγχρονα ψηφιακά μέσα, πρόσφεραν ένα αισθαντικό αισθητικό ταξίδι, παρακολουθώντας την έκφραση του ωραίου ως διαχρονική ανθρώπινη ανάγκη από τη νεολιθική περίοδο μέχρι τους ιστορικούς χρόνους. Ιδιαίτερη θέση στην έκθεση, κατείχε ο κόσμος του αρώματος, δίνοντας για πρώτη φορά την ευκαιρία στους επισκέπτες για μια ιδιαίτερη, αισθητηριακή επαφή με την αρχαιότητα μέσω της όσφρησης. Όπως ενημερώνει σε σχετική ανακοίνωσή του το Μουσείο, «στους 18 μήνες συνολικής λειτουργίας της, περισσότερα από 950.000 άτομα επισκέφτηκαν τις αίθουσές της, σχολιάζοντας με ενθουσιασμό την υψηλή αισθητική των εκθεμάτων αλλά και των εκθεσιακών μέσων που αξιοποιήθηκαν [...]
Αν και το ενδιαφέρον το κοινού για την περιοδική έκθεση “Οι αμέτρητες όψεις του Ωραίου” υπήρξε συνεχές και οδήγησε στην παράταση της αρχικά προβλεπόμενης ετήσιας διάρκειας, έχει φτάσει η στιγμή να δώσει τη θέση της στη νέα σειρά περιοδικών εκθέσεων που θα παρουσιάσει το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο τους επόμενους μήνες, για να τιμήσει τις σημαντικές ιστορικές επετείους της διετίας 2020-21: τα 200 χρόνια από την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης και τα 2.500 χρόνια από τη μάχη των Θερμοπυλών και τη ναυμαχία της Σαλαμίνας», συμπληρώνει το Μουσείο. Υπενθυμίζεται ότι «Οι αμέτρητες όψεις του Ωραίου» αποτέλεσαν το τελευταίο μέρος της εκθεσιακής τριλογίας που σχεδιάστηκε για να τιμήσει την επέτειο των 150 χρόνων του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου από τη θεμελίωση του εμβληματικού κτηρίου που το στέγασε.
Η τριλογία άνοιξε το 2015 με την έκθεση «“Ένα όνειρο ανάμεσα σε υπέροχα ερείπια...” Περίπατος στην Αθήνα των περιηγητών, 17ος-19ος αιώνας», όπου, μεταξύ άλλων, αναδείχθηκε το πολιτισμικό περιβάλλον μέσα στο οποίο διαμορφώθηκε η ανάγκη για την ίδρυση του Εθνικού Μουσείου, και συνεχίστηκε με τις «Οδύσσειες», μια έκθεση που αποτύπωσε αφαιρετικά και συμβολικά τη διαχρονική προσπάθεια του ανθρώπου για δημιουργία και εξέλιξη. naftemporiki.gr