Η ηθοποιός, φωτομοντέλο και ακτιβίστρια για την προστασία των ζώων Πάμελα Άντερσον μετέφερε τη διαμάχη της με το brand Canada Goose, γνωστό για ζεστά μπουφάν, δημοφιλή στους πρωταγωνιστές και σκηνοθέτες του Χόλυγουντ, στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Τορόντο (TIFF).
Η ηθοποιός απέστειλε επιστολή στον καλλιτεχνικό διευθυντή του TIFF Κάμερον Μπέιλι εκ μέρους της οργάνωσης PETA - Άνθρωποι για την ηθική μεταχείριση των ζώων- και προέτρεψε να σταματήσει το brand να είναι χορηγός του Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Τορόντο, επειδή παραβιάζει τα δικαιώματα των ζώων κατά τη διαδικασία παραγωγής των μπουφάν.
Η Πάμελα Άντερσον ζήτησε από τον Κάμερον Μπέιλι να μην παίρνει πλέον τα «αιματοβαμμένα χρήματα» από την Canada Goose, που είναι χορηγός της διοργάνωσης.
«Ως περήφανη Καναδέζα που δραστηριοποιούμαι με την PETA από τις μέρες μου στο Baywatch, αισθάνομαι θλίψη που μαθαίνω ότι το TIFF συνεχίζει να συνεργάζεται με την Canada Goose, που πουλά αληθινές γούνες και πούπουλα χήνας» έγραψε η Πάμελα Άντερσον στην επιστολή της, σύμφωνα με το The Hollywood Reporter.
Το brand χορηγεί το ετήσιο Βραβείο Canada Goose Καλύτερης Καναδικής Μεγάλου Μήκους Ταινίας που συνοδεύεται από το χρηματικό ποσό των 30.000 δολαρίων και απονέμεται την τελευταία μέρα του Φεστιβάλ.
Οι διοργανωτές του Φεστιβάλ, σε ανακοίνωσή τους, διευκρίνισαν ότι δεν έχουν σαφή εικόνα για το πώς το brand προμηθεύεται τις γούνες και τα πούπουλα: «Κατά την άποψη του TIFF, η Canada Goose συμμορφώνεται με όλους τους ισχύοντες καναδικούς νόμους και συνεχίζει να υποστηρίζει Καναδούς και διεθνείς σκηνοθέτες μέσα από χορηγίες και ενισχύσεις».
Η εταιρεία Canada Goose επέκρινε την PETA ότι συνεχίζει να παραπληροφορεί μέσω της Άντερσον και άλλων διάσημων. «Είμαστε απογοητευμένοι που η PETA εξακολουθεί να παραπληροφορεί κατάφωρα διάσημες προσωπικότητες για τη χρήση και την προμήθεια γούνας και πούπουλων και εμείς θα τους ενθαρρύναμε να κάνουν πρώτα την έρευνά τους και να μην διαστρεβλώνουν τα στοιχεία. Παραμένουμε προσηλωμένοι στην υπεύθυνη χρήση και την προμήθεια όλων των υλικών στα προϊόντα μας με ηθικούς κανόνες, όπως αποδεικνύεται από τα πρότυπα διαφάνειας».
Το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου τερμάτισε τη συνεργασία του με το brand, μετά τη διοργάνωση του 2016.