Ψηφίστηκε επί της αρχής το σχ/ν για τον έλεγχο της κυκλοφορίας των οχημάτων

Κριτική της αντιπολίτευσης για την αντίδραση του κρατικού μηχανισμού
Τρίτη, 24 Ιανουαρίου 2006 16:09
A- A A+

Τα πυρά της αντιπολίτευσης για την αντίδραση του κρατικού μηχανισμού στα προβλήματα που προκάλεσε η κακοκαιρία, δέχθηκε η κυβέρνηση κατά την έναρξη της συζήτησης του σχεδίου νόμου για τον έλεγχο της κυκλοφορίας των οχημάτων στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής .

Ο εισηγητής του ΠΑΣΟΚ, Χάρης Τσιώκας, έκανε λόγο για «φιάσκο των κλειστών δρόμων», ζητώντας από την κυβέρνηση να απαντήσει ποιος φέρει την πολιτική ευθύνη για την κατάσταση, ενώ ο εισηγητής του Συνασπισμού, Αθανάσιος Λεβέντης, συμφώνησε πως «δεν επιτρέπεται με 5 και 10 πόντους χιόνι να αποκλείονται οι εθνικές οδοί».

Ακόμα πιο επικριτικός ήταν ο βουλευτής Λαρίσης του ΚΚΕ, Δ. Τσιόγκας, ο οποίος υποστήριξε ότι «είναι απαράδεκτο στα Τέμπη να κόβεται η χώρα στα δύο με το πρώτο χιονάκι, να μην υπάρχουν στην κοιλάδα των Τεμπών τα εκχιονιστικά και οι αλατιέρες». «Το υπουργείο, η κυβέρνηση δεν μπορεί να αντιμετωπίσει ακόμα κι΄ αυτά τα μικρά προβλήματα», παρατήρησε.

Όσον αφορά το σχέδιο νόμου για τον έλεγχο της κυκλοφορίας των οχημάτων, υπερψηφίστηκε επί της αρχής.

Το ΠΑΣΟΚ επιφυλάχθηκε να καθορίσει τη στάση που θα κρατήσει στην Ολομέλεια από την δεκτικότητα που θα επιδείξει η κυβέρνηση σε προτάσεις και υποδείξεις, ενώ σειρά άρθρων δήλωσε πως θα υπερψηφίσει και η ελάσσων αντιπολίτευση.

Οι περισσότερες τοποθετήσεις στην Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής, επικεντρώθηκαν στο ζήτημα του ελέγχου της κυκλοφορίας των φορτηγών αυτοκινήτων, καθώς το σχέδιο νόμου προβλέπει τη σύσταση κλιμακίων ελέγχου των παραβάσεων.

Ο εισηγητής του ΠΑΣΟΚ εξέφρασε την ανησυχία του για το ενδεχόμενο πλήγματος του ήδη προβληματικού εργασιακά κλάδου των φορτηγών ΔΧ, από την προβλεπόμενη παροχή άδειας φορτώσεων σε μεγάλες εταιρείες που χρησιμοποιούν φορτηγά ιδιωτικής χρήσεως.

Από την πλευρά του ο υφυπουργός Μεταφορών, Αναστάσιος Νεράντζης, παρατήρησε ότι το σχέδιο νόμου «δεν είναι ο καταστατικός χάρτης των συγκοινωνιών, αλλά φιλοδοξεί να παίξει έναν χρηστικό και χρήσιμο ρόλο, σε σημεία όπου στην πράξη απεδείχθη η ανάγκη νομοθετικής παρέμβασης».

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή