Σε νέες κατηγορίες προϊόντων τεχνολογίας, επεκτείνεται η υπηρεσία G Service της αλυσίδας καταστημάτων Γερμανός.
Όπως ανακοινώθηκε, η Γερμανός παρέχει πλέον ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών εξουσιοδοτημένου service στην Ελλάδα, που καλύπτει όλες τις κατηγορίες προϊόντων, από τα smartphones, tablets, laptops, wearables και drones των πελατών, μέχρι κονσόλες gaming, ασύρματες ή ενσύρματες τηλεφωνικές συσκευές, συσκευές εικόνας και ήχου, εκτυπωτές, αλλά και scooters και hoverboards.
Κατά τη διάρκεια της περυσινής χρονιάς, στα καταστήματα Γερμανός επισκευάστηκαν πάνω από 230.000 συσκευές, με το 50% περίπου των επισκευών να πραγματοποιείται άμεσα εντός καταστήματος. Η πλειονότητα των επισκευών (ποσοστό 65%) αφορούσε στην αντικατάσταση εξαρτήματος (όπως οθόνη, επιφάνεια αφής, κάμερα, μπαταρία, μικρόφωνο, ακουστικό κλπ.), ενώ συχνή ήταν και η αναβάθμιση λογισμικού (ποσοστό 27%).
KOSTIS SOHORITIS
Όπως τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, οι καταναλωτές μπορούν να απευθυνθούν στα καταστήματα Γερμανός για το service προϊόντων τεχνολογίας, για βλάβες εντός και εκτός εγγύησης. Μάλιστα, για τις εντός εγγύησης βλάβες οι επισκευές είναι δωρεάν, σύμφωνα με τις διαδικασίες και τις προϋποθέσεις περισσότερων από 50 εξουσιοδοτημένων κατασκευαστών, με τους οποίους συνεργάζεται ο Γερμανός.
Παράλληλα, μέσω της αναβαθμισμένης υπηρεσίας G Files, μπορεί κανείς να μεταφέρει με ασφάλεια όλα τα αρχεία (τηλεφωνικός κατάλογος, φωτογραφίες, video, SMS, ημερολόγιο) της παλιάς του συσκευής στην καινούργια, αλλά και να δημιουργήσει πιστό αντίγραφο των δεδομένων του σε USB Stick, ή να μεταφέρει όλα τα δεδομένα από iOS σε iOS και από
Android σε Android.