Για το λανσάρισμα του T-Cross η Volkswagen ξεκινά μια ολοκληρωμένη 360°-καμπάνια, η οποία περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ, διαφημίσεις σε έντυπα και ψηφιακά μέσα, καθώς και παραγωγή περιεχομένου για μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ως πρέσβειρα της καμπάνιας για το ολοκαίνουργιο compact SUV της μάρκας επιλέχθηκε η Κάρα Ντελεβίν (Cara Delevingne), ηθοποιός, μοντέλο και τραγουδίστρια, διάσημη στις νεαρές ηλικίες και με περισσότερους από 41 εκατομμύρια followers. Το μότο αλλά και hashtag #MoreThan1Thing περιγράφει την ευελιξία, το ταλέντο και την πολυσχιδή προσωπικότητα τόσο του T-Cross όσο και της πρέσβειράς του.
Για τον Γιούργκεν Στάκμαν (Jürgen Stackmann), μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen υπεύθυνου για τις Πωλήσεις, το Marketing και τις After Sales υπηρεσίες, η 26χρονη πολυτάλαντη Βρετανίδα είναι η ιδανική επιλογή: "Η Κάρα Ντελεβίν και το T-Cross είναι ένα τέλειο ζευγάρι: και οι δύο είναι cool, πολύπλευροι και πολυτάλαντοι. Και οι δύο είναι MoreThan1Thing (Περισσότερα Από Ένα Πράγμα)! Η συνεργασία αυτή είναι ιδανική απ’ όποια πλευρά και αν την δεις".
Η Κάρα Ντελεβίν είναι από τα πιο γνωστά μοντέλα εδώ και σχεδόν μια δεκαετία ενώ παράλληλα έχει μια πετυχημένη πορεία ως τραγουδίστρια, ηθοποιός, ακτιβίστρια και επιχειρηματίας. Στην ιδιωτική της ζωή, απολαμβάνει το σέρφινγκ, το μεγάλο της πάθος είναι να παίζει ντραμς και να τραβά φωτογραφίες. Στη νέα καμπάνια της Volkswagen, η ευελιξία της αναδεικνύει το T-Cross ως ιδανικό σύντροφό της και παρουσιάζει την πολύπλευρη διάσταση του αυτοκινήτου με έναν δημιουργικό και ζωηρό, cool τρόπο.
Η Κάρα Ντελεβίν λέει για το T-Cross: "Νομίζω ότι το T-Cross αντανακλά εμένα και την προσωπικότητά μου με την έννοια ότι είναι διασκεδαστικό, νεανικό, διαφορετικό και ευπροσάρμοστο. Μπορεί να αλλάξει χαρακτήρα από τη μια στιγμή στην άλλη, τόσο γρήγορα όσο χρειάζεται. Είναι σβέλτο και κομψό, είναι τα πάντα!"
Το νέο T-Cross είναι η πιο πρόσφατη προσθήκη στα SUV της Volkswagen, η οποία πλέον έχει ολοκληρωθεί, προσφέροντας συναρπαστικά μοντέλα για κάθε ανάγκη και επιθυμία, σε ένα τεράστιο εύρος τιμών. Με το χαρακτηριστικό του στυλ, την πρακτικότητα, την ευελιξία, τη συνδεσιμότητα και την αποδοτικότητα του, το T-Cross φέρνει τα πάνω κάτω στην κατηγορία του.
Αυτή η διαφορετικότητα και πολυσχιδής προσωπικότητα είναι το επίκεντρο της 360°-καμπάνιας υπό την ετικέτα #MoreThan1Thing. Η καμπάνια έχει δημιουργηθεί και υλοποιείται από τα πρακτορεία DDB Berlin, DDB Hamburg και adam & eve/ DDB London.
Το τηλεοπτικό σποτ θα προβληθεί και στη χώρα μας μέσα στο Μάϊο, ενώ παράλληλα περιεχόμενο της καμπάνιας θα φιλοξενηθεί στην ιστοσελίδα της Volkswagen www.volkswagen.gr.