Από την έντυπη έκδοση
Το 2018 ήταν μία ακόμα χρονιά κυριαρχίας για τη Volkswagen στην Ευρώπη. Στην πιο «ώριμη» αγορά του πλανήτη, όχι μόνο από άποψη προοπτικής ανάπτυξης, αλλά και διότι στην ήπειρό μας η κάθε μάρκα απευθύνεται σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό κοινό που είναι ενημερωμένο σε βάθος και έχει τεράστιο εύρος επιλογών, το γερμανικό brand έχει να επιδείξει για το 2018 δύο άκρως εντυπωσιακές πρωτιές: Οι συνολικές πωλήσεις της Volkswagen τη χρονιά που πέρασε στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ACEA, ανήλθαν σε 1.752.162 αυτοκίνητα.
Η μάρκα σημείωσε άνοδο πωλήσεων 2,7% σε σχέση με το 2017 και βρέθηκε -για άλλη μια χρονιά- στην πρώτη θέση των πωλήσεων στην Ευρώπη, με μερίδιο αγοράς 11,2%, ούσα η μοναδική μάρκα με διψήφιο ποσοστό. Το Golf παρέμεινε για 11η συνεχή χρονιά στην κορυφή των πωλήσεων στην Ευρώπη. Σύμφωνα με την Jato, συνολικά το 2018 προστέθηκαν στους δρόμους της γηραιάς ηπείρου 445.754 νέα Golf.