Στάση εργασίας έως τις τρεις το μεσημέρι πραγματοποιούν οι ιατροί στα τρία νοσοκομεία του Πειραιά, Τζάνειο, Κρατικό Νίκαιας και Μεταξά, διαμαρτυρόμενοι για τις ελλείψεις νοσοκομειακού προσωπικού.
Σε λίγη ώρα αρχίζει πορεία τους στο κέντρο του Πειραιά.
Την Παρασκευή, παγκόσμια Ημέρα για την Υγεία, θα πραγματοποιήσουν 24ωρη απεργία οι νοσοκομειακοί γιατροί όλης της χώρας.