Στάση εργασίας των ιατρών στον Πειραιά - 24ωρη απεργία αύριο σε όλη τη χώρα

Πέμπτη, 06 Απριλίου 2006 11:31
A- A A+

Στάση εργασίας έως τις τρεις το μεσημέρι πραγματοποιούν οι ιατροί στα τρία νοσοκομεία του Πειραιά, Τζάνειο, Κρατικό Νίκαιας και Μεταξά, διαμαρτυρόμενοι για τις ελλείψεις νοσοκομειακού προσωπικού.

Σε λίγη ώρα αρχίζει πορεία τους στο κέντρο του Πειραιά.

Την Παρασκευή, παγκόσμια Ημέρα για την Υγεία, θα πραγματοποιήσουν 24ωρη απεργία οι νοσοκομειακοί γιατροί όλης της χώρας.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή