Απάντηση με αφορμή ρεπορτάζ τηλεοπτικών σταθμών και άλλων μέσων ενημέρωσης για αποστολή λογαριασμών ρεύματος σε πληγέντες από την πύρινη λαίλαπα στο Μάτι τον Ιούλιο 2018 δίνει η ΔΕΗ.
Όπως επισημαίνει, «η Επιχείρηση τηρεί στο ακέραιο τις αποφάσεις της για την ανακούφιση των πληγέντων σε ό,τι την αφορά και συγκεκριμένα διαγραφή των οφειλών για ηλεκτρική ενέργεια, η οποία είχε καταναλωθεί από 1/1/2018 έως την ημέρα της πυρκαγιάς.
Η διαγραφή αφορά τις οικίες και τα καταστήματα που καταστράφηκαν, καθώς και τις οικίες των οικογενειών των θυμάτων της τραγωδίας. Για τις παλαιότερες οφειλές έγιναν και γίνονται πολύ γενναίες ρυθμίσεις, σε συνεννόηση με τους ενδιαφερομένους».
Η ΔΕΗ δηλώνει ότι αμέσως ενημέρωσε τους πληγέντες πελάτες της για τη διαδικασία, στο πλαίσιο της οποίας έπρεπε να προσέλθουν στο κατάστημα Κορωπίου ή στα ΚΕΠ, καθώς η ίδια δεν μπορεί να γνωρίζει ποιες κατοικίες και καταστήματα έχουν καταστραφεί ή ποιες οικογένειες έχουν θύματα.
Σύμφωνα με τη ΔΕΗ, εκατοντάδες πελάτες, «η μεγάλη πλειοψηφία», προσήλθαν τόσο στα ΚΕΠ, όσο και στο κατάστημα Κορωπίου και «εξυπηρετήθηκαν κατά προτεραιότητα χωρίς ταλαιπωρία», προσφάτως δε έγινε εκ νέου ενημέρωση επιτροπής των πληγέντων στα γραφεία του δήμου Μαραθώνα.
«Όσοι λογαριασμοί αποστέλλονται, αφορούν σε πελάτες οι οποίοι έως τώρα δεν έχουν προβεί σε συνεννοήσεις με τη ΔΕΗ. Οι πελάτες αυτοί καλούνται να απευθυνθούν στα αρμόδια καταστήματα προκειμένου να τακτοποιηθούν» αναφέρει η Επιχείρηση, διευκρινίζοντας «για μια ακόμη φορά» ότι απαλλάσσει τους πληγέντες για την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας και πως «λοιπές χρεώσεις του λογαριασμού, όπως Δημοτικά Τέλη, χρεώσεις χρήσης Δικτύου και Συστήματος κλπ αφορούν τρίτους (δήμους, ΑΔΜΗΕ, ΔΕΔΔΗΕ κ.λπ.) και ως εκ τούτου δεν δικαιούται να τις διαγράψει.