Ουρές έξω από τα καταστήματα σχημάτισαν σήμερα, ανήμερα της Black Friday, οι Αμερικανοί καταναλωτές, αναζητώντας τις καλύτερες προσφορές σε ρούχα και ηλεκτρονικά, μια ένδειξη ότι η ολοένα και πιο υγιής αμερικανική οικονομία και η αύξηση των μισθών μεταφράζονται σε μεγαλύτερη κατανάλωση.
«Οι δαπάνες τους είναι κατά μέσο όρο υψηλότερες», αυξημένες περίπου 2% στα 407,20 δολάρια, σημείωσε ο αναλυτής της εταιρείας GlobalData Retail, Νιλ Σόντερς, που διευκρίνισε ότι οι καταναλωτές προτιμούν να αγοράζουν ηλεκτρικά είδη ή έπιπλα.
REUTERS/SHANNON STAPLETON
Στα online καταστήματα, οι Αμερικανοί είχαν ξοδέψει 643 εκατομμύρια δολάρια έως τις 17.00 ώρα Ελλάδας, κατά τη «Μαύρη Παρασκευή». Τα smartphone ηγούνται των προτιμήσεων των αγοραστών κι έδωσαν ώθηση στις συνολικές διαδικτυακές δαπάνες κατά 28%, σε σύγκριση με έναν χρόνο πριν, σύμφωνα με την Adobe Analytics, που καταγράφει την αγοραστική κίνηση σε 80 από τα 100 κορυφαία καταστήματα online λιανικής.
Το ύψος των διαδικτυακών αγορών αναμένεται να ανέλθει σήμερα στο ποσό των 6,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Οι διαδικτυακές αγορές την Ημέρα των Ευχαριστιών κατέγραψαν αύξηση 28%, στα 3,7 δισεκατομμύρια δολάρια.
Οι καταναλωτές επέλεξαν να αγοράσουν είδη όπως τηλεοράσεις και iPad, αλλά και τηλέφωνα, παιχνίδια, βιντεοκονσόλες και μαγειρικά σκεύη.
Σε εμπορικό κέντρο στο Πίτσμπουργκ, ο κόσμος είχε κατακλύσει τον χώρο έξω από κατάστημα πριν από τις 6 το πρωί σήμερα, σχηματίζοντας ουρές για να αγοράσει κεριά, σαπούνια και λοσιόν σε έκπτωση.
Την ίδια ώρα, σε άλλες περιοχές της χώρας, ειδικά στα βορειοανατολικά, οι ουρές έξω από τα καταστήματα ήταν μικρότερες σε σχέση με άλλες χρονιές, εξαιτίας του τσουχτερού κρύου. Στη Βιρτζίνια, κατάστημα ρούχων προσέφερε ζεστή σοκολάτα με μαρσμέλοους στις γυναίκες που περίμεναν έξω από τα δοκιμαστήρια.
Πηγές: ΑΜΠΕ, Reuters