Δύο νέες σειρές περιποίησης για άνδρες παρουσίασε η Coty Professional Beauty, σε εκδήλωση η οποία φιλοξενήθηκε στο Garage Italia του Μιλάνου, έναν χώρο αφιερωμένο στην πολυτέλεια στον τομέα της αυτοκίνησης και στο «Made in Italy» στυλ.
Ο VP Influencer Marketing της Coty, Randall Chinchilla, παρουσίασε τα δύο νέα brand -SEB MAN και SYSTEMMAN- από κοινού με την ομάδα των «παγκοσμίων πρέσβεων» της φίρμας.
Παράλληλα, το κοινό είχε την ευκαιρία να γνωρίσει τη νέα συλλεκτική έκδοση Blunique by Lapo, ένα περιορισμένης κυκλφορίας Hair & Beard Oil, το οποίο σχεδιάστηκε ειδικά για τη σειρά SYSTEMMAN από τον Lapo Elkann.
ΔΕΛΤΊΟ ΤΎΠΟΥ
Για τον σχεδιασμό της συσκευασίας χρησιμοποιήθηκαν δύο αποχρώσεις του μπλε από την παλέτα της Pantone, οι «Azzurro Lapo» και «Blu Garage», σε ένα μοτίβο spigato (ψαροκόκκαλο) που παραπέμπει σε ανδρικό κοστούμι.
Με στόχο την ανάδειξη της νεανικής ενέργειας της σειράς SEB MAN, οι brand ambassadors Matthias Dandois και Billy Huxley εμφανίστηκαν πάνω σε ένα BMX και μια Harley Davidson, αντίστοιχα.
Τη σκηνή μοιράστηκε μαζί τους και ο 22χρονος Global Creative Artist του SEB MAN, Aiden Xydis.
ΔΕΛΤΊΟ ΤΎΠΟΥ
Όσον αφορά την απόφαση της εταιρείας να λανσάρει ταυτόχρονα δύο νέες ανδρικές σειρές, η VP Prestige, Lifestyle & Bluesky Innovation της Coty, Anne-Claire Costes, δήλωσε σχετικά: «Η αγορά ανδρικών προϊόντων περιποίησης αναμένεται να τριπλασιαστεί την περίοδο 2016-2020».
Όπως πρόσθεσε η ίδια, με τα δύο νέα αυτά brand, η εταιρεία μας εισέρχεται δυναμικά στον χώρο με πολύ δυνατές προτάσεις που απευθύνονται σε πολύ διαφορετικές, στοχευμένες ομάδες καταναλωτών. Παράλληλα, μας δίνει την ευκαιρία να αποδείξουμε έμπρακτα τη δέσμευση και την επένδυση της Coty Professional Beauty στην εδραίωση του ονόματός μας σε αυτή την αναπτυσσόμενη αγορά».