Στα δικαστήρια, όπου εκδικάζεται η αγωγή της Beat κατά του προέδρου του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί για συκοφαντική δυσφήμιση, μεταφέρεται σήμερα η αντιπαράθεση που έχει ξεσπάσει ανάμεσα στον Θύμιο Λυμπερόπουλο και τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας Νίκο Δρανδάκη.
Μιλώντας στη «Ν» ο διευθύνων σύμβουλος της Beat επισήμανε ότι η σημερινή δίκη «δεν έχει να κάνει ούτε με το ταξί, ούτε με επιχειρήσεις, ούτε με αγορές», αλλά «με κανόνες συμβίωσης στην κοινωνία μας». «Μπορείς να κατηγορείς κάποιον όταν έχεις σαφή και ξεκάθαρα στοιχεία και τα παρουσιάζεις …ιδανικά θα πρέπει να τον κατηγορείς μόνο όταν η δικαιοσύνη τον έχει καταδικάσει» είπε ο κ. Δρανδάκης αναφερόμενος στον κ. Λυμπερόπουλο. «Εμείς είμαστε μια εταιρεία η οποία όχι μόνο δεν έχει καταδικαστεί, αλλά ούτε έχει κατηγορηθεί από τις αρμόδιες αρχές για οτιδήποτε» πρόσθεσε.
Ειδικότερα, όπως εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, «αυτή η ιστορία είναι κάτι που ξεκίνησε πριν από ένα χρόνο, όταν δημοσιοποιήθηκε το περιεχόμενο του επερχόμενου νέου νόμου που θα ρύθμιζε τις εταιρείες διαμεσολάβησης στον χώρο του ταξί και μέσα στην όλη διαμάχη, γιατί η εταιρεία μας διαφωνούσε με το περιεχόμενο του νόμου, ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ, ξεκίνησε μια σειρά δημόσιων παρεμβάσεων, σχεδόν καθημερινά στις οποίες κατηγορούσε την εταιρεία και εμένα ότι παρανομούμε, ότι φοροδιαφεύγουμε, ότι παίρνουμε τα λεφτά των πελατών μας και τα πηγαίνουμε σε φορολογικούς παραδείσους».
«Αυτό ως έναν βαθμό έγινε ανεκτό αλλά μετά φτάσαμε στο μη παρέκει…. γιατί κράτησε πολλούς μήνες αυτή η ιστορία και μάλιστα είχαμε και προβλήματα σαν επιχείρηση διότι αρκετοί οδηγοί σταμάτησαν να δουλεύουν μαζί μας γιατί προφανώς κανείς δεν θέλει να δουλεύει με κάποιον ο οποίος είναι παράνομος» συνέχισε ο κ. Δρανδάκης.
Σημείωσε ακόμη πως προέκυψαν «προβλήματα οικονομικής φύσης αλλά και ηθικής φύσης γιατί σε όλη την Ελλάδα βγαίνεις ξαφνικά ως φοροφυγάς ή ως κλέφτης».
Όπως επισήμανε ο ίδιος, ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ «δεν έφερε κανένα στοιχείο για αυτές τις κατηγορίες» ενώ «οι ελεγκτικοί μηχανισμοί του κράτους, η Ανώτατη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, το ΙΚΑ και πολλές άλλες ελεγκτικές αρχές, μας έκαναν ενδελεχείς ελέγχους και πιστοποίησαν με τα πορίσματα που έβγαλαν ότι είμαστε μια πεντακάθαρη εταιρεία». «Παρ’ όλα αυτά ο κ. Λυμπερόπουλος συνέχιζε να λέει δημόσια μέχρι και σήμερα ότι παρανομούμε και φοροδιαφεύγουμε» πρόσθεσε, σημειώνοντας ότι «αυτό δεν είναι κάτι που μπορείς να το αφήσεις εύκολα».
Υπενθυμίζεται ότι η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί και Αγοραίων έχει κηρύξει για σήμερα στάση εργασίας έως τις 16:00 και πραγματοποιεί συγκέντρωση έξω από τα δικαστήρια της πρώην σχολής Ευελπίδων.
ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΑΙΤΑΣ
Οδηγοί και ιδιοκτήτες ΤΑΞΙ έχουν συγκεντρωθεί στα δικαστήρια της πρώην Σχολής Ευελπίδων για να συμπαρασταθούν στον πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί, Θύμιο Λυμπερόπουλο εναντίον του οποίου εκδικάζεται η αγωγή που έχει καταθέσει η BEAT.
Σε σχετική ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία υποστηρίζει ότι «ο εκφοβισμός με διώξεις και αγωγές στοχεύει στην απαγόρευση της δημοσιοποίησης των απόψεών μας» και σημειώνει ότι ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης και ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών Αθανάσιος Βούρδας «θα υπερασπιστούν στο δικαστήριο το δημοκρατικό δικαίωμα των εκπροσώπων του κλάδου μας να έχουμε γνώμη και άποψη για τη δουλειά μας».
Καταγγέλλει παράλληλα «τη συνήθεια κάποιων διαμεσολαβητικών εταιρειών (με την βοήθεια ή την ανοχή προηγούμενων κυβερνήσεων) να νοθεύουν τον ανταγωνισμό, πότε με παράνομες προσφορές, πότε με παραβιάσεις του Κανονισμού Λειτουργίας, πότε με την τεχνική των τριγωνικών συναλλαγών με κατάληξη την φοροαποφυγή, σκοντάφτει πλέον στον Ν.4530/2018 και στο Ν.4446/16 (άρθρο 71 απαγόρευση είσπραξης για λογαριασμό τρίτων)».
Όπως αναφέρει, «είναι πλέον ζήτημα των δημόσιων ελεγκτικών μηχανισμών να εφαρμόσουν το νόμο και να δημιουργήσουν ένα υγιή πεδίο ανταγωνισμού στον τομέα των επιβατικών μεταφορών».
naftemporiki.gr