«Ματιές» Gucci και Louis Vuitton στην αγορά της Κίνας

Δευτέρα, 29 Οκτωβρίου 2018 10:02
UPD:10:02
shutterstock
A- A A+

Στην αναπτυσσόμενη αγορά της Κίνας απλώνουν τα «δίχτυα» τους οι οίκοι Gucci και Louis Vuitton, τη στιγμή που οικονομικοί αναλυτές εκτιμούν ότι το 2018 η συνεισφορά του Πεκίνου στον ρυθμό ανάπτυξης της αγοράς πολυτελών ειδών θα φτάσει το 22%, όταν Ευρώπη και ΗΠΑ δεν θα ξεπεράσουν το 10%.

Στη «μάχη» τους για τα σκήπτρα της αγοράς πολυτελών ειδών, οι όμιλοι Kering -μητρική εταιρεία της Gucci- και Moët Hennessy Louis Vuitton παρουσιάζουν πλειάδα προϊόντων, ευελπιστώντας να ενισχύσουν το μερίδιό τους στην κινεζική αγορά.

Μέχρι στιγμής, τόσο ο Μπερνάρ Αρνό από τον Moët Hennessy Louis Vuitton όσο και ο Φρανσουά Πινό του ομίλου Kering δηλώνουν υπερήφανοι για τα οικονομικά αποτελέσματα που κατάφεραν οι όμιλοί τους κατά το τρίτο τρίμηνο του 2018.

Ο όμιλος Kering κατάφερε στο τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους να αυξήσει κατά 27%, δηλαδή κατά 3,4 δισ. ευρώ, τα έσοδά του, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρσι.

Την ίδια στιγμή, ο όμιλος Moët Hennessy Louis Vuitton αύξησε τα έσοδά του το ίδιο χρονικό διάστημα κατά 10%, δηλαδή κατά περίπου 9 δισ. ευρώ.

naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή