«Αν και είναι πολύ νωρίς, η πορεία πωλήσεων του πρώτου μοντέλου παπουτσιών μας ήταν πολύ θετική» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής εταιρείας, Μπιορν Γκέλντεν, στην αναφορά του για την παρουσία του πρώτου παπουτσιύ μπάσκετ μετά από 20 χρόνια.
Διεύρυνση στην αγορά των ΗΠΑ με επιστροφή στην κατασκευή προϊόντων για το μπάσκετ αποφάσισε η Puma, ορίζοντας τον Jay-Z δημιουργικό διευθυντή για τον αθλητισμό και υπογράφοντας χορηγίες με τέσσερις ομάδες του ΝΒΑ.
«Αν και είναι πολύ νωρίς, η πορεία πωλήσεων του πρώτου μοντέλου παπουτσιών μας ήταν πολύ θετική» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής εταιρείας, Μπιορν Γκέλντεν, στην αναφορά του για την παρουσία του πρώτου παπουτσιύ μπάσκετ μετά από 20 χρόνια.
Η Puma είδε τις πωλήσεις να αυξάνονται περίπου 16% στην Αμερική το τρίτο τρίμηνο και 23% στην Ασία. Η γερμανική εταιρεία τα τελευταία χρόνια δίνει έμφαση στο ποδόσφαιρο και το τρέξιμο, ενώ οι συνεργασίες με διασημότητες όπως οι Ριάνα και Σελένα Γκόμεζ ενίσχυσαν τη δημοτικότητά της μεταξύ των γυναικών.
Όπως αναφέρθηκε, οι πωλήσεις του τρίτου τριμήνου το 2018 αυξήθηκαν κατά 14% ή 1,242 δις ευρώ.
Προτεινόμενα για εσάς