Το YouTube επενδύει σε εκπαιδευτικά βίντεο

Τρίτη, 23 Οκτωβρίου 2018 17:28
UPD:17:28
REUTERS/LUCY NICHOLSON
A- A A+

Το YouTube πρόκειται να επενδύσει 20 εκατ. δολάρια στην ανάπτυξη εκπαιδευτικού και «how-to» περιεχομένου στην πλατφόρμα του, όπως έγινε γνωστό από την εταιρεία.

Κάποιοι δημιουργοί βίντεο αντιδρούν σε μια σειρά αλλαγών στην πλατφόρμα, οι οποίες καθιστούν δυσκολότερο να βγάζουν χρήματα από σύντομα βίντεο για τα οποία έχει γίνει καλή ερευνητική δουλειά. Aντ' αυτού, οι επικριτές υποστηρίζουν ότι οι αλγόριθμοι του YouTube προτιμούν μεγαλύτερης διάρκειας βίντεο τα οποία «στοχεύουν» στο συναίσθημα.

Η εταιρεία υποστηρίζει πως, με αυτή την κίνηση, η πλατφόρμα θα γίνει καλύτερη για εκπαιδευτικούς και εκπαιδευόμενους, ενώ σε αυτό το πλαίσιο θα ξεκινήσει και ένα καινούριο εκπαιδευτικό κανάλι (Learning), όπου θα προβάλλονται τόσο βίντεο του ίδιου του YouTube, όσο και άλλων, ανεξάρτητων δημιουργών. Οργανισμοί όπως το Goodwill και το Year Up θα βοηθούν στη διαχείριση του καναλιού και τη δημιουργία playlists με εκπαιδευτικό περιεχόμενο

Μιλώντας στο BBC, ο Μαλίκ Ντουκάρντ, global head of leaning του YouTube, δήλωσε πως οι «edutubers» έχουν αποδείξει τη δύναμη της θετικότητας και τις δυνατότητες που έχει η χρήση του YouTube στην εκπαίδευση. «Το 2017 ήταν πάνω από ένα δισεκατομμύριο οι ώρες θέασης βίντεο με “how to” στον τίτλο. Πριν λίγες ημέρες, ένα εκπαιδευτικό κανάλι στη Γερμανία, το A Nutshell, έγινε το νούμερο 1 κανάλι σε όλη τη χώρα» είπε σχετικά.

Ερωτηθείς για το είδος και τα αντικείμενα των βίντεο, είπε πως η γκάμα είναι πάρα πολύ ευρεία, από θέματα που απαντούν σε ερωτήματα που προκύπτουν από απλή περιέργεια, μέχρι εξειδικευμένα αντικείμενα όπως ο προγραμματισμός. «Επίσης υπάρχει μια υποκατηγορία, την οποία αποκαλούμε skilltubers, που επικεντρώνεται σε δεξιότητες για δουλειές» ανέφερε.

Παράλληλα, ο Ντουκάρντ τόνισε πως το YouTube Learning θα επιβεβαιώνει το αξιόπιστο υλικό, που προέρχεται από έμπιστους ειδικούς, διευκρινίζοντας επίσης πως τα 20 εκατ. δολάρια δεν είναι όλα για περιεχόμενο, μα και για μια ευρεία γκάμα πρωτοβουλιών. «Θέλουμε να φέρουμε περισσότερους σπόνσορες brands στο τραπέζι, που θα θέλουν να σχετίζονται με ποιοτικό εκπαιδευτικό περιεχόμενο. Πολλοί δημιουργοί στον χώρο της εκπαίδευσης δεν έχουν ως κίνητρο να βγάλουν χρήματα, μα να κάνουν τη διαφορά. Θέλουμε να το τιμήσουμε αυτό» είπε.

Προτεινόμενα για εσάς