Kia Ceed: Με σταθερά και συνετά βήματα

Η τρίτη γενιά του Ceed παρουσιάστηκε επί ελληνικού εδάφους
Τρίτη, 16 Οκτωβρίου 2018 11:23
UPD:11:23

Στην καμπίνα, το Ceed έχει βελτιωθεί σε μεγάλο βαθμό, καθώς το ταμπλό καλύπτεται από μαλακό υλικό, ενώ η ίδια, ποιοτική, επένδυση έχει χρησιμοποιηθεί και στις πόρτες. Η οθόνη του infotainment (πέντε ιντσών στη βασική και επτά ιντσών στις άλλες εκδόσεις) βρίσκεται ψηλά στο ελαφρώς στραμμένο προς τον οδηγό εσωτερικό, ώστε να μπορεί να τη δει εύκολα χωρίς να αποσπάται η προσοχή του από τον δρόμο. Ακόμα, τα πλήκτρα για τον χειρισμό του είναι λίγα και εργονομικά τοποθετημένα.

A- A A+

Από την έντυπη έκδοση

Αντικειμενικά, το Kia Ceed είναι πολύ κοντά στο «ομόσταυλό» του Ηyundai i30, όμως έχει το δικό του κοινό. Με την τρίτη γενιά του Ceed, που παρουσιάστηκε πρόσφατα στα μέρη μας, το εργοστάσιο κινείται προς μια περισσότερο σπορ αίσθηση. Πέρα από τις μεγαλύτερες διαστάσεις, που συμβάλλουν και στην ευρυχωρία, η δυναμική εικόνα τονίζεται και από τη συνολική εμφάνιση.

Στην καμπίνα, το Ceed έχει βελτιωθεί σε μεγάλο βαθμό, καθώς το ταμπλό καλύπτεται από μαλακό υλικό, ενώ η ίδια, ποιοτική, επένδυση έχει χρησιμοποιηθεί και στις πόρτες. Η οθόνη του infotainment (πέντε ιντσών στη βασική και επτά ιντσών στις άλλες εκδόσεις) βρίσκεται ψηλά στο ελαφρώς στραμμένο προς τον οδηγό εσωτερικό, ώστε να μπορεί να τη δει εύκολα χωρίς να αποσπάται η προσοχή του από τον δρόμο. Ακόμα, τα πλήκτρα για τον χειρισμό του είναι λίγα και εργονομικά τοποθετημένα.

Στο πεδίο των κινητήρων, το νέο Ceed θα διατίθεται με τρία σύνολα βενζίνης και δύο πετρελαίου. Στη βενζίνη οι επιλογές είναι τρεις: 1.4 λίτρα με 100 ίππους (ξεκινάει από 15.190 ευρώ η βασική έκδοση με επταετή εργοστασιακή εγγύηση), 1.0 λίτρο με 120 ίππους και 1.4 λίτρα με 140 ίππους, ενώ στο πετρέλαιο ο κυβισμός είναι στα 1.6 λίτρα, με την απόδοση στους 115 και 136 ίππους. Όλα τα σύνολα συνδυάζονται με θαυμάσιο «εξάρι» χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ εκείνο των 140 ίππων και τα δύο πετρελαίου μπορούν να συνδυαστούν με αυτόματο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.

Βελτίωση υπάρχει και στον τομέα της ασφάλειας, καθώς ήδη από τη βασική έκδοση συναντάμε στοιχεία όπως αυτόνομο φρενάρισμα σε αστικές συνθήκες, ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας, προειδοποίηση μετωπικής σύγκρουσης, προειδοποίηση απόσπασης προσοχής, αυτόματη μεγάλη σκάλα προβολέων και ένδειξη ορίων ταχύτητας. 

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή