Στην ηθοποιό και μοντέλο Μπρούνα Μαρκεζίνι και τον φίλο της Νεϊμάρ, αστέρα της Παρί Σεν Ζερμέν, ανήκει η δημοφιλέστερη -βάσει likes- φωτογραφία που αναρτήθηκε στον ιστότοπο Instagram στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού.
Η 23χρονη Βραζιλιάνα συγκέντρωσε περισσότερα από δύο εκατ. likes για μία φωτογραφία που ανήρτησε στο προφίλ της από την επίδειξη μόδας του brand Off-White, την οποία παρακολούθησε μαζί με τον άσο του παγκοσμίου ποδοσφαίρου.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του ιστοτόπου WWD, η γαλλική start-up Heuritech, η οποία χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να βοηθήσει τη βιομηχανία της μόδας να ανιχνεύσει τις τάσεις online, ανέλυσε τις μάρκες που συγκέντρωσαν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στο Instagram την περίοδο 24 Σεπτεμβρίου - 2 Οκτωβρίου, κατά τη διάρκεια δηλαδή της Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού.
Χρησιμοποιώντας τους συγχωνευμένους αριθμούς, συνέκρινε τα δεδομένα με την Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης. Κατά την Heuritech και στις δύο Εβδομάδες Μόδας (στο Παρίσι και στη Νέα Υόρκη) καταγράφηκαν 88.000 αναφορές στο Off-White.
Το brand του Βέρτζιλ Άμπλο (Virgil Abloh) Off-White ήταν το πιο πολυσυζητημένο στη Νέα Υόρκη, με περισσότερες από 13.000 αναφορές και κατατάχθηκε στην έκτη θέση στο Παρίσι, πίσω από τους οίκους Louis Vuitton, Chanel, Dior, Gucci και Saint Laurent.
Τα στοιχεία αποκαλύπτουν και κάποιες εκπλήξεις. Οι Louis Vuitton, Gucci και Off-White έκαναν επιδείξεις μόνο στο Παρίσι, αλλά συγκέντρωσαν αναφορές και στις δύο Εβδομάδες Μόδας, αναφέρει η έρευνα.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ