Από την έντυπη έκδοση
Την αντίδραση των εργαζομένων στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης προκαλεί τροπολογία που κατατέθηκε στο νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών για τα υδροπλάνα και τα αστικά ΚΤΕΛ, η οποία προβλέπει τη συνεργασία των δημοσίων ΟΑΣΑ και ΟΣΕΘ με ιδιώτες για συγκεκριμένες τοπικές διαδρομές.
Στην τροπολογία που κατέθεσαν οι υπουργοί Εσωτερικών Αλέξης Χαρίτσης και Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης προβλέπεται ότι στις περιοχές αρμοδιότητας ΟΑΣΑ (Αττική) και ΟΣΕΘ (Θεσσαλονίκη) επιτρέπεται να καθορίζονται ειδικά δρομολόγια τοπικού χαρακτήρα για την εκτέλεση των οποίων θα καταρτίζονται συμβάσεις τον οργανισμών με τα αρμόδια ΚΤΕΛ, στις οποίες θα καθορίζεται ο τρόπος σύμπραξης και διάθεσης των υλικών και ανθρωπίνων πόρων από τους συμβαλλόμενους. Τα εν λόγω δρομολόγια θα προτείνονται από τον ΟΑΣΑ ή τον ΟΣΕΘ και εγκρίνονται με απόφαση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών.
Η συγκεκριμένη τροπολογία, που κατατέθηκε το βράδυ της Τρίτης, προκάλεσε την έντονη αντίδραση της ΓΣΕΕ, η οποία σημειώνει ότι εκχωρείται αστικό έργο αποκλειστικής ευθύνης των ΟΑΣΑ και ΟΣΕΘ, σε ΚΤΕΛ Α.Ε., αλλά ακόμη και σε ιδιώτες οδικούς μεταφορείς επιβατών. Μάλιστα, ήδη οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕΘ έχουν προχωρήσει σε απεργία.
Με την τροπολογία αυτή, αναφέρει στέλεχος του υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών, επιχειρείται να δοθεί λύση στο χρόνιο πρόβλημα του σχεδιασμού και κυρίως της συγκοινωνιακής κάλυψης περιοχών που δεν παρουσιάζουν μεγάλο συγκοινωνιακό φόρτο και ως εκ τούτου δεν καλύπτονται οι ανάγκες των πολιτών. Σκοπός είναι, σε ό,τι αφορά την Αθήνα, η απομάκρυνση των αφετηριών των ΚΤΕΛ (Πεδίον του Άρεως και Μεταξουργείο) και η μεταφορά τους, όχι ως αφετηρίες αλλά με κυκλική διαδρομή, στο Νομισματοκοπείο και στον Ελαιώνα.