Η Mercedes του Λιούις Χάμιλτον είδε πρώτη την πτώση της καρό σημαίας στη Σιγκαπούρη κι έτσι ο Βρετανός παγκόσμιος πρωταθλητής αύξησε τη διαφορά του από τον δεύτερο στην κατάταξη, Σεμπάστιαν Φέτελ, στους 40 βαθμούς.
Στη δεύτερη θέση του βάθρου ανέβηκε ο Μαξ Φερστάπεν (Red Bull) ενώ τρίτος ήταν ο Φέτελ (Ferrari). Ο Χάμιλτον κατέγραψε την τέταρτη νίκη της καριέρας του στη Marina Bay Street.
Ο Άγγλος, που εκκίνησε από την pole position, δεν είχε το παραμικρό πρόβλημα από τα κόκκινα φώτα ως τον τερματισμό, δεν απειλήθηκε από κανέναν και σε κανένα σημείο του αγώνα, πανηγυρίζοντας στο τέλος μια από τις πιο εύκολες νίκες στη σταδιοδρομία του.
Η στρατηγική του Φέτελ ήταν να κάνει δύο πιτ-στοπ (το πρώτο στον 15ο γύρο), ελπίζοντας ότι θα προσπεράσει το μεγάλο αντίπαλό του αν έβαζε νωρίτερα το «φρέσκο» σετ της πολύ μαλακής γόμας.
Ένα γύρο αργότερα, όμως, οι άνθρωποι της Ferrari κατάλαβαν ότι ο Χάμιλτον θα έκανε μόνο ένα πιτ-στοπ, καθώς τοποθέτησε τα soft ελαστικά.
Αυτό σήμαινε ότι ο Φέτελ έπρεπε πια να πάει ως το τέλος σε σημαντικό βραδύτερο ρυθμό για να προστατεύσει τα ευαίσθητα ελαστικά του για να μη χρειαστεί δεύτερο πιτ-στοπ, με τη γνωστή συνέχεια.
Τους τρεις πρώτους ακολούθησαν, κατά σειρά, στη βαθμολογούμενη πρώτη δεκάδα οι: Βάλτερι Μπότας (Mercedes), Κίμι Ράικονεν (Ferrari), Ντάνιελ Ρικιάρντο (Red Bull), Φερνάντο Αλόνσο (McLaren), Κάρλος Σάινθ (Renault), Σαρλ Λεκλέρκ (Sauber) και Νίκο Χούλκενμπεργκ (Renault).
Η βαθμολογία των οδηγών
- 1. Λιούις Χάμιλτον (Βρετανία) 281β.
- 2. Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία) 241
- 3. Κίμι Ράικονεν (Φινλανδία) 174
- 4. Βάλτερι Μπότας (Φινλανδία) 171
- 5. Μαξ Φερστάπεν (Ολλανδία) 148
- 6. Ντάνιελ Ρικιάρντο (Αυστραλία) 126
- 7. Νίκο Χούλκενμπεργκ (Γερμανία) 53
- 8. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία) 50
- 9. Κέβιν Μάγκνουσεν (Δανία) 49
- 10. Σέρχιο Πέρες (Μεξικό) 46
Η βαθμολογία των κατασκευαστών
- 1. Mercedes 452β.
- 2. Ferrari 415
- 3. Red Bull 274
- 4. Renault 91
- 5. Haas 76
- 6. McLaren-Renault 58
- 7. Force India 32
- 8. Toro Rosso-Honda 30
- 9. Sauber 21
- 10. Williams 7