Χωριστούς δρόμους θα ακολουθήσουν μετά το τέλος της τρέχουσας σεζόν ο Πασκάλ Βερλάιν και η Mercedes.
Η συνεργασία των δύο πλευρών επέτρεψε στον Γερμανό οδηγό να «τρέξει» στη Formula 1 με τη Manor και στη συνέχεια με τη Sauber, ωστόσο, ύστερα από έξι χρόνια δεν θα συνεχίσουν μαζί, καθώς η γερμανική ομάδα δεν θα επεκτείνει το συμβόλαιό του που λήγει στο τέλος του έτους.
Ο 24χρονος Βερλάιν ήταν μέλος του προγράμματος νεαρών οδηγών της Mercedes και το μέλλον του φάνταζε λαμπερό, όταν έγινε το 2015 ο νεώτερος κάτοχος του τίτλου στο γερμανικό πρωτάθλημα αυτοκινήτων τουρισμού, το οποίο είναι πιο γνωστό ως DTM.
Αυτή η επιτυχία του έδωσε την ευκαιρία να κάνει το 2016 ντεμπούτο στη Formula 1 με τη Manor που χρησιμοποιούσε μονάδες ισχύος της Mercedes. Ο Βερλάιν πήρε τον μοναδικό βαθμό της ομάδας στη σεζόν με την δέκατη θέση του στο αυστριακό γκραν πρι.
Ακολούθησε μια δεύτερη σεζόν, αυτή τη φορά με τη Sauber. Ήταν -ξανά- ο μοναδικός οδηγός της ομάδας που βαθμολογήθηκε (συγκέντρωσε πέντε βαθμούς, χάρη στην όγδοη θέση που πήρε στην Ισπανία και την δέκατη στο Αζερμπαϊτζάν). Όμως, η Sauber δεν τον κράτησε και ο ίδιος δεν κατάφερε να εξασφαλίσει θέση οδηγού αγώνων σε κάποια ομάδα για το 2018, με αποτέλεσμα να επιστρέψει στο DTM.
Δεδομένου ότι οι άνθρωποι της Mercedes παραδέχθηκαν ότι δεν μπορούσαν να του βρουν θέση σε ανταγωνιστική ομάδα για την επόμενη χρονιά, οι δύο πλευρές αποφάσισαν να πάρουν... διαζύγιο.
Πάντως, ο Βερλάιν δεν εγκαταλείπει το όνειρό του να επιστρέψει στη Formula 1, καθώς υπάρχουν ομάδες που δεν έχουν ανακοινώσει οδηγούς αγώνων για το 2019. Όπως έχουν αυτή τη στιγμή τα πράγματα, υπάρχουν κενές θέσεις για την επόμενη χρονιά σε Toro Rosso, Sauber, Force India, Williams και Haas.
Να σημειωθεί ότι η Mercedes, η οποία έχει ως οδηγούς αγώνων τον Βρετανό τετράκις παγκόσμιο πρωταθλητή Λιούις Χάμιλτον, και τον Φινλανδό Βάλτερι Μπότας, αναζητά θέσεις και για άλλα δύο μέλη του προγράμματος νεαρών «πιλότων» της: τον Γάλλο Εστεμπάν Οκόν και τον Βρετανό Τζορτζ Ράσελ, ο οποίος προηγείται στη βαθμολογία του πρωταθλήματος της Formula 2.